‌خرید مرغ مازاد مرغدارن سمنانی با هدف جلوگیری از کاهش غیرمنطقی قیمت

‌خرید مرغ مازاد مرغدارن سمنانی با هدف جلوگیری از کاهش غیرمنطقی قیمت
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از خرید مرغ مازاد مرغدارن سمنانی با هدف جلوگیری از کاهش غیرمنطقی قیمت مرغ خبر داد.
مصطفی شاه‌حسینی‌ با اعلام این خبر‌ اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام این استان آمادگی دارد تا مرغ مازاد مرغداری‌های این استان را خریداری و ذخیره‌سازی کند.
وی با بیان اینکه خرید مرغ مرغداری‌های این استان در راستای حمایت از تولید داخل و با هدف ذخیره‌سازی آن انجام می‌شود، تصریح کرد: تنظیم بازار و جلوگیری از کاهش غیر منطقی قیمت مرغ از دیگر دلایل طرح خرید گوشت مرغ مازاد مرغداران در استان سمنان است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به قیمت مرغ خریداری شده از مرغداران این استان، خاطرنشان کرد: مرغ کشتار روز مرغداری‌های این استان در سایزهای یک کیلو و 200 گرم تا یک کیلو و 800گرم از سوی شرکت پشتیبانی امور دام با قیمت 70 هزار ریال و 65 هزار ریال خریداری و ذخیره‌سازی می‌شود‌.
شاه‌حسینی در پایان با اشاره به فرآیند خرید مرغ مازاد مرغداری‌ها، گفت: مرغداران این استان برای فروش مرغ مازاد خود می‌توانند به طور مستقیم و یا از طریق تشکل‌های مرغداران این استان با شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان قراردای ‌ 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com