۹۷۶ واحد پرورش دام و طیور در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کند

۹۷۶ واحد پرورش دام و طیور در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کند
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون یک هزار و ۹۷۵ مجوز تأسیس واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری صادر شده که از این تعداد ۹۷۶ فقره پروانه بهره‌برداری واحد صنعتی دام و طیور صادر شده است.
سام مردانی اظهار کرد: پروژه‌هایی در بخش تولیدات گیاهی، دام و طیور، آب و خاک، امور اراضی و صنایع تبدیلی و تکمیلی در شورای برنامه‌ریزی امسال به تصویب رسید.
وی افزود: اعتبار مصوب شده برای این طرح‌ها 73 میلیارد و 550 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی است.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بیشتر پروژه‌ها شامل اجرای سیستم‌های نوین آبیاری و سامان‌دهی کانال‌های آبیاری است که به‌دلیل هزینه‌بر بودن این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی تأمین اعتبار می‌شود.
مردانی خاطرنشان کرد: تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه ملی توسط بانک‌های عامل (بانک کشاورزی، سپه، رفاه، توسعه تعادن و سینا) به متقاضیان این پروژه‌ها اعطا می‌شود.
وی افزود: تاکنون یک هزار و 975 مجوز تأسیس واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری صادر شده که از این تعداد 976 فقره پروانه بهره‌برداری واحد صنعتی دام و طیور که بیشتر آنها واحدهای پرورش گاو شیری است صادر شده است.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: 447 فقره پروانه مشاغل خانگی تا پایان سال گذشته صادر شده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com