۴۰۰ واحد مرغداری گلستان دوگانه سوز هستند

۴۰۰ واحد مرغداری گلستان دوگانه سوز هستند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: از ۵۵۰ واحد مرغداری در گلستان که جوجه ریزی داشته اند، حدود ۴۰۰ واحد دوگانه سوز هستند.

محمد برزعلی شامگاه دوشنبه در پاسخ به این سوال که چه تعداد مرغداری در استان از سوخت جایگزین استفاده می‌کند، اظهارکرد: از ۵۵۰ واحد مرغداری در استان که جوجه ریزی داشته‌اند، حدود ۴۰۰ واحد دوگانه سوز هستند و مابقی برخی گازسوز و برخی از گازوئیل استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان افزود: جامعه طیورداران استان با وجود افزایش هزینه‌های تولید، همراه ما شدند و همت کردند تا حتی یک شعله بخاری خاموش نشود.

برزعلی گفت: با استقرار یک کارشناس در شرکت پالایش نفت امور مربوط به ثبت و تأیید در سامانه سوخت، در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۸۱ واحد گلخانه در استان وجود دارد، ادامه داد: ۲۲ واحد از سوخت جایگزین نظیر گازوئیل و نفت گاز استفاده می‌کنند و ۳۰ درصد گازسوز هستند و ما نهایت تلاش خود را به کارخواهیم بست که سوخت لازم در اختیار گلخانه داران قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان همچنین به خرید حمایتی مرغ مازاد استان اشاره کرد که با هدف حمایت از تولید در حال اجرا است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com