۱۷۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان بوشهر توزیع می‌شود

۱۷۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان بوشهر توزیع می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برای ایام نوروز، ۱۷۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان بوشهر توزیع می‌شود.
محمدتقی منوچهری عصر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: امسال برنامه‌ریزی بسیار خوبی به منظور تامین میوه شب عید در استان بوشهر صورت گرفته است و با برگزاری نشست‌های مختلف در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام شده است.
وی با بیان اینکه خرید میوه شب عید در سال جاری بر عهده تعاون روستایی قرار گرفته است، اذعان داشت: در استان بوشهر نیز تعاون روستایی به منظور تامین میوه شب عید اقدامات مناسب را انجام داده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: سیب و پرتقال به عنوان میوه‌های شب عید در استان بوشهر انتخاب شده است که ۷۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب برای نوروز در استان بوشهر خریداری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مباشر خرید میوه شب عید در استان بوشهر مشخص شده است، ادامه داد: از آذرماه برنامه‌ریزی برای خرید میوه شب عید آغاز شد و سیب از استان فارس و پرتقال هم از جیرفت و بندرعباس خریداری می‌شود.
منوچهری در ارتباط با خرید محصولات گوجه فرنگی از کشاورزان استان بوشهر نیز بیان داشت: ۹ مرکز برای خرید گوجه فرنگی در استان بوشهر مشخص شد و ۲۸ هزار تن محصول از کشاورزان استان خریداری شد.
وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۷۰۰ تن مرغ ذخیره مرغ منجمد در استان داریم، افزود: ۴۰ تن گوشت گوساله نیز برای توزیع در سطح استان آماده است و گوشت با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مراکز توزیع قرار می‌گیرد که قیمت پیشنهادی برای فروش نیز ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com