۱۶۰ تن داروی دامی در دو واحد صنعتی سمنان تولید می شود

۱۶۰ تن داروی دامی در دو واحد صنعتی سمنان تولید می شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تولید ۱۶۰ تن داروی دامی در دو واحد صنعتی سمنان خبر داد و گفت: این واحدهای تولیدی برای ۱۴۷ نفر اشتغال زایی کرده اند.
بهروز اسودی از بازدید استاندار سمنان از دو واحد صنعتی و تولیدی فعال در شهرستان سمنان طی روز گذشته خبر داد و افزود: محمدرضا خباز در راستای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و برای بررسی مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی استان، از دو واحد تولیدی، صنعتی رویان دارو و پارس دوفارما سمنان بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.
وی با بیان اینکه واحد صنعتی رویان دارو با سرمایه گذای ۱۲۵ میلیارد ریال احداث شده است، اظهار کرد: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه چهار هزار و ۱۰۰ تن داروهای مورد مصرف دام و طیور بصورت پودر، شش هزار و ۹۰۰ تن انواع داروهای مورد مصرف دام و طیور بصورت مایع  و یک هزار و ۷۱۰ تن انواع داروهای تزریقی دام و طیور را دارد.
اسودی با اشاره به این مطلب که این واحد توانایی تولید ۱۴۰ قلم دارو را دارد، افزود: این واحد تولیدی برای ۱۲۰ نفر در شهرستان سمنان اشتغال زایی ایجاد کرده است.
وی به طرح توسعه این واحد تولیدی اشاره و تاکید کرد: میزان سرمایه گذاری قابل پیش بینی برای طرح توسعه این واحد ۹۷ میلیارد ریال خواهد بود که قابلیت تولید انواع داروی دامپزشکی به شکل قرص، انواع ضد عفونی کننده دامی و انواع مکمل دام و طیور و آبزیان با اشتغالزایی حدود ۱۰۵ نفر در استان فراهم خواهد داشت.  
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به دیگر برنامه استاندار سمنان در روز گذشته اشاره و اظهار کرد: همچنین خباز در ادامه از شرکت تولیدی دارویی پارس دوفارما بازدید کرد.
وی اضافه کرد: این واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۶۱ میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه ۶۰ تن داروهای مورد مصرف دام و طیور را دارد.
اسودی در خاتمه اظهار داشت: شرکت پارس دوفارما برای ۲۷ نفر زمینه اشتغال و کار را فراهم کرده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com