یک شرکت دهگلانی بیش از دو هزار تن انواع لبنیات به عراق صادر کرد

یک شرکت دهگلانی بیش از دو هزار تن انواع لبنیات به عراق صادر کرد
مدیر عامل تعاونی شرکت لبن دوش غرب شهرک صنعتی شماره دو دهگلان، گفت: از ابتدای سال جاری تا مهرماه بیش از دو هزار و 307 تن انواع لبنیات با ارزشی برابر با 20 میلیارد ریال به عراق صادرشد.
خسرو شجاعی روز شنبه در جلسه بررسی تعاونی های کردستان، افزود: این تعاونی در سال 85 با مشارکت بانک کشاورزی فعالیت خود را در زمینه تولید لبنیاتی آغاز کرده است.
به گفته وی این تعاونی تاکنون برای 70 نفر بصورت مستقیم و برای صدها نفر دیگر نیز به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.
مدیر عامل تعاونی کشاورزی و پرواربندی مکانیزه چم شارسنه نیز در این نشست گفت: این تعاونی، تاکنون به صورت مستقیم برای 12 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
حسن ارشدی افزود: این تعاونی با سرمایه شخصی سه میلیارد تومان و تسهیلات بانکی 550 میلیون تومان موفق شده است که شش هکتار باغ میوه را به بهره برداری برساند و 700 راس گوساله را پرواربندی کند.
وی جانباز 45 درصد و از افتخار آفرینان انقلاب اسلامی است که از ناحیه پا مجروح شده است ولی با تلاش و همت خود توانسته تعاونی خود را برای سالیان متمادی در بخش های مختلف فعالیتی به عناوین نخست کشوری و استانی برساند.
در این جلسه از تعاونی 703 مکمل های غذائی طیور سارال سنندج و تعاونی 175 کارخانه سنگبری دالاهو در شهرک صنعتی یوسف آباد دهگلان، نیز به عنوان تعاونی های موفق استان نام برده شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com