گوگل مشکل شکسته شدن تخم مرغ در حین جابجایی را حل کرد

گوگل مشکل شکسته شدن تخم مرغ در حین جابجایی را حل کرد
اگر از شکسته شدن تخم مرغ های خریداری شده در حین جابجایی خسته شده اید، بالاخره گوگل با ثبت اختراعی خاص در این زمینه برای حل مشکل مذکور اقدام کرده است.
گوگل که از سال ۲۰۱۳ خدماتی موسوم به اکسپرس را برای فروش و تحویل کالا راه اندازی کرده، دوست ندارد به علت آسیب دیدن محصولاتش در حین انتقال زیان مالی ببیند و از همین رو جعبه های مقوایی تازه ای را برای قراردادن و حمل تخم مرغ طراحی کرده است.
آنچه که این جعبه ها را از شانه های عادی تخم مرغ متمایز می کند، وجود تعدادی طاق گنبدی شکل مقعر است که خم شدن آنها به درون جعبه ها باعث می شود هر تخم مرغ بدون تحرک در جای خود ثابت بماند.
هر یک از این منافذ گنبدی شکل به اندازه ناحیه زیرین یک فنجان کوچک است و وجود آنها باعث می شود حتی در صورت تکان های شدید یا افتادن کل جعبه تخم مرغ هیچ یک از آنها آسیبی نبیند. کارتون های بسته بندی این جعبه ها هم توسط گوگل به شیوه ای خاص طراحی شده تا هر یک از جعبه های یادشده کاملا در جای خود محکم شوند.
عضویت در خدمات گوگل اکسپرس رایگان بوده و کاربران در صورت انجام خریدهایی با حداقل ارزش ۲۵ تا ۳۵ دلار می توانند بدون پرداخت هزینه حمل و نقل محصولات خریداری شده را دریافت کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com