گوشت مرغ مورد نیاز استان زنجان باید به نرخ مصوب تامین شود

گوشت مرغ مورد نیاز استان زنجان باید به نرخ مصوب تامین شود
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: گوشت مرغ مورد نیاز استان زنجان باید به نرخ مصوب عادله تامین شود.
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در دیدار با مسئولین سازمان جهاد کشاورزی در امور دام و طیور استان زنجان، افزود: با توجه به گزارشات اخذ شده مبنی بر میزان کشتار مرغ‌ها به‌صورت روزانه و توزیع شده به بازار، مشاهده صف‌های طولانی مردم برای گرفتن مرغ اصلاً قابل قبول نیست و دلایل این نابسامانی‌ها عدم نظارت دقیق مسئولین امربر مراکز توزیع مرغ است.
وی با بیان اینکه کشتار و توزیع مرغ در استان زنجان باید بر اساس نیاز مردم صورت گیرد، ادامه داد: با افرادی که در ایجاد نابسامانی و اخلال در نظم بازار مرغ و دام نقش دارند باید برخورد قاطع صورت گیرد تا مردم برای خرید این اقلام به‌زحمت نیفتند.
رئیس شورای قضائی استان زنجان با تأکید بر اینکه کیفیت مرغ‌های عرضه‌شده به بازار و مصرف مردم باید موردتوجه باشد، تأکید کرد: بنا به اعلام مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان جوجه‌ها بعد از بازه زمانی ۴۵ روزه باید وارد بازار شده و به مصرف برسند و مسئولین نیز نظارت دقیق و گسترده‌ای بر این موضوع داشته باشند.
نیارکی همچنین خطاب به مدیرکل دامپزشکی استان زنجان، اظهار کرد: اولویت اول مراکز توزیع مرغ و گوشت تأمین نیاز استان است و مجوز صادرات و خروج این اقلام از استان داده نشود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com