گوشت مرغ به میزان مصرف مردم ذخیره شده است

گوشت مرغ به میزان مصرف مردم ذخیره شده است
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: هیچ مشکلی در تأمین مرغ شب عید و بعد عید وجود ندارد.
سید محمد جعفری اظهار داشت: با توجه به این که بازار شب عید را وزارت جهاد کشاورزی تنظیم می‌کند، جهاد کشاورزی مازندران هم متعهد شده امسال مرکبات شب عید 30 استان کشور را تأمین کند که تاکنون حدود 12 هزار تن به استان‌های مقصد حمل شده و مابقی در حال حمل و بارگیری به استان‌های مقصد است.
وی از توزیع مرغ منجمد با قیمت 5 هزار و 500 تومان خبر داد و گفت: مرغ منجمد ذخیره شده در شرکت پشتیبانی امور دام به قیمت کیلویی 5 هزار و 100 تومان از درب سردخانه تحویل و با قیمت 5 هزار و 500 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

کاهش قیمت 400 تومانی مرغ منجمد به دلیل افزایش تقاضا

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: به دلیل این که در ایام پایانی سال تقاضا افزایش می‌یابد برای رفاه مردم سعی کردیم قیمت مرغ منجمد را 400 تومان کاهش دهیم.
جعفری از توزیع مرغ 5 هزار و 500 تومانی در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم بهاره و میادین و فروشگاه‌های زنجیره ای خبرداد و اظهار داشت: وضعیت بازار به جهت توزیع مرغ در راستای تنظیم بازار شب عید مناسب است.
وی افزود: در حال حاضر مقدار زیادی مرغ منجمد با قیمت مناسب در حال توزیع است و به میزان مصرف مردم ذخیره شده است و هیچ مشکلی در تأمین مرغ شب عید و بعد از عید در کشور و مازندران وجود ندارد.

فرمانداران هماهنگی لازم را با جهاد کشاورزی برای عرضه مرغ داشته باشند

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: بیش از 140 هزار تن مرغ در کشور و 13 هزار تن در مازندران برای مصرف کنندگان ذخیره سازی شده است.

بازگرداندن قیمت مرغ گرم به کمتر از هفت هزار تومان

جعفری از فرمانداران خواستار شد برای تنظیم بازار گوشت مرغ هماهنگی لازم را جهت عرضه بیشتر با سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل پشتیبانی امور دام داشته باشند.
وی افزود:فروش گوشت مرغ بیش از هفت هزار تومان مورد تأیید وزارت جهاد کشاورزی با شرایط و امکانات بهره برداران نیست و تمام تلاش وزارات جهاد کشاورزی و به تبع آن سازمان جهاد کشاورزی مازندران بازگرداندن قیمت مرغ گرم به کمتر از هفت هزار تومان است. 
 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۱۲/۱۹

    با وجود توزيع اين همه مرغ يخى بجاى كم شدن امارش همان 150 هزار تن ثابت مانده و از طرفى تمام توان خود را گذاشته اند تا قيمت مرغ تازه را كمتر از 7000 هزار نومان برسانند در اين بين هم أصلا مهم نيست كه توليدكننده ضرر كند و دوباره عده اى مرغدار ديگر از بين بروند متاسفانه اين اقايان خبر از توليد ندارند و نمى دانند كه جوجه به 2000 رسيده نهاده ها،سوخت،دارو،أجاره،كارگر وهزينه ها در حال گران شدن است و با قيمت اقايان توليد فلج خواهد شد يعنى درك اين مطلب خيلى برايشان سخت است يا دليل بر بيسوادى اقايان ميباشد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com