گوشت قرمز و مرغ به میزان کافی در اختیار تعاونی ها قرار دارد

گوشت قرمز و مرغ به میزان کافی در اختیار تعاونی ها قرار دارد

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان استان فارس گفت: گوشت قرمز و مرغ برای تامین مایحتاج شب عید به میزان کافی در اختیار تعاونی ها قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، "سید محمدباقر دبیری" در نشست مشترک تعاونی های مصرف و تنظیم بازار افزود: 54 تعاونی مصرف فرهنگیان در استان فارس مایحتاج عمومی مردم را در شب عید تامین می کنند.
وی بهای هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد 22 هزار ریال و بهای هر کیلوگرم گوشت قرمز را 62 هزار و 500 ریال ذکر کرد و گفت: تمام فرهنگیان و اقشار مختلف مردم می توانند نیازهای خود را از این تعاونی ها تامین کنند.
دبیری گفت: تعاونی مصرف فرهنگیان شیراز با سه شعبه فعال نیازهای مردم را تامین می کند و در مناطق مختلف استان فارس نیز چهار شعبه تعاونی مصرف عشایری خدمات لازم را ارائه می کنند.
وی افزود: اقلامی که با عنوان اقلام تنظیمی در نظر گرفته شده، به میزان کافی موجود است و بازرسان نیز بر نحوه توزیع نظارت کافی دارند.
دبیری با بیان اینکه سال گذشته سبد کالای ویژه کارمندان و فرهنگیان در ایام عید توزیع شد، گفت: امسال این سبد کالا وجود ندارد اما نبود سبد کالای ویژه کارمندان در نوروز نمی تواند عاملی برای احساس کمبود در بازار تلقی شود.
 

 
کلمات کلیدی گوشت گوشت و مرغ تعاونی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com