گوسفند زنده به سبد کالای مردم اضافه شد

گوسفند زنده به سبد کالای مردم اضافه شد
امروزه صنعت دامپروری و پرورش گاو و گوسفند زنده، به عنوان زیر شاخه¬ای از زراعت، جایگاه ویژه¬ای در اقصاد جوامع مختلف دارد. محصولات پروتئینی به ویژه نوع حیوانی جزو جدایی¬ناپذیر سبد غذایی بیشتر مردم در سراسر جهان هستند . این صنعت طی دهه‌های گذشته از رشد و گسترش چشمگیری برخوردار بوده است.
تهیه گوسفند زنده برای مقاصد مختلف همواره بین ایرانیان مرسوم بوده است. در سال‌های اخیر به دلایل متفاوت با افزایش تقاضا برای گوسفند زنده مواجه شده¬ایم. افزایش نیاز و تقاضا از یک طرف و رقابت دامداری-های مختلف از طرفی دیگر باعث شده است، در تهیه گوسفند زنده روز با مشکلاتی روبرو شویم.
اگر قصد خرید گوسفند را دارید با شماره های 09197124011 | 021-66000798 می توانید تماس بگیرید و با بهترین قیمت ، سفارش خود را ثبت کنید .

تحول در صنعت دامپروری
شهرنشینی و زندگی مدرن باعث شده است که دامپروری به شیوه سنتی در عشایر و روستاها دیگر نتواند پاسخگوی نیازهای روزافزون انسان¬ها به محصولات دامی باشد. لذا به مرور و به منظور رفع شکاف ایجاد شده در عرضه و تقاضای محصولات دامی، دامپروری صنعتی جایگزین شیوه سنتی شد. از جمله دلایل این امر می¬توان به موارد زیر اشاره کرد:
•افزایش جمعیت انسان‌ها
•تغییر سبک زندگی از روستانشینی به شهرنشینی
•کمبود منابع غذایی طبیعی دام¬ها
•افزایش تقاضا برای گوشت دام
•افزایش تنوع¬طلبی در غذا
•تخریب مراتع طبیعی و محیط زیست در پی چرای بیش از اندازه دام¬ها
•پیشرفت علم
•مهاجرت نیروی کار جوان روستاها به شهرها به منظور کاریابی و برخورداری از رفاه شهرنشینی.

بازارگوسفند بعنوان یک بازار آنلاین و ارائه‌دهنده گوسفند زنده و خدمات همراه آن، از طرفی به شیوه صنعتی با ایجاد محیطی کاملا مدرن با دستگاه های به‌روز دنیا، سالانه گوسفندان سالم و گوشتی زیادی پرورش می-دهد. از طرفی هم به روش سنتی این امکان را برای گوسفندان فراهم می کند که در مراتع طبیعی و دشت-های مغان به چرا بپردازند بدون اینکه آسیبی جبران ناپذیر به طبیعت وارد شود.
به دلیل چَرا در مراتع و تغذیه به صورتی ارگانیک به جای استفاده از غذاهای وارداتی و غیر ارگانیک، گوشت-های گوسفندانی که از بازار گوسفند خریداری خواهید کرد، طعم بسیار لذیذ و طبیعی خواهد داشت.

تقاضا برای گوسفند زنده افزایش یافت
در میان گوشت حیوانات اهلی، گوشت گوسفند به دلیل طبع گرم، برای انسان ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. با توجه به افزایش قابل توجه قیمت گوشت طی یکی دو سال گذشته، مردم برای مصارف خانگی هم به سمت تهیه گوسفند زنده سوق یافته اند. علاوه بر دلایل اقتصادی، به دلایل فرهنگی نیز بازار گوسفند زنده همواره داغ است.
در فرهنگ ما ایرانیان، قربانی کردن گوسفند در مراسم ها و مناسبت های خاص مرسوم است. مراسم هایی چون شب عروسی، بازگشت از حج و یا سایر سفرهای زیارتی، بهبودی از بیماری، برگشتن از خدمت سربازی و غیره...
در چنین مناسبت هایی معمولا افراد به قدری درگیر مسائل مختلف هستند که پیدا کردن گوسفند روز باکیفیت با کمترین قیمت برای آنها کار دشواری است؛ همچنین در برنامه‌ریزی و هماهنگی با فردی که قرار است گوسفند را بیاورد هم اکثراً دچار مشکل می شوند. سایت بازار گوسفند این امکان را فراهم می کند که با یک تماس گوسفند زنده را در روز مراسم خود بدون هیچگونه نگرانی و درست سر موقع درب منزل تحویل بگیرید.

مشکلات خرید گوسفند زنده
خرید گوشت از قصابی ها بسیار راحت است. قصاب مقدار گوشت مورد نیاز شما را تمیز شده و شقه شده در اختیارتان قرار می دهد. اما برای مراسم ها و مناسب های خاص که مجبورید گوسفند زنده تهیه کنید، با دردسرهایی روبرو می شوید. سر بریدن و جدا کردن پوست و تکه کردن و تمیز کردن سیرابی و غیره از جمله مشکلاتی است که حل کردنش کار هر کسی نیست. اینجاست که بازار گوسفند با خدمات بی نظیرش شما را در اجرای هرچه بهتر مراسم تان یاری می کند. کافیست سفارش خود را از چند روز قبل ثبت کنید و با خیال راحت به فکر برپایی مراسمتان باشید.

خدمات بازار گوسفند
مجموعه بازار گوسفند خدمات متعددی در اختیار مشتریان قرار می دهد. این موسسه همراه با گوسفند، یک قصاب خبره هم به منزل شما می فرستد تا بعد از سر بریدن گوسفند، پوستش را کنده و آن را به سلیقه شما خرد کند. سیرابی و کله پاچه آن را هم کاملا بهداشتی و تمیز پاک می کنند. لازم به ذکر است که تمام این خدمات کاملا رایگان می باشند.
همچنین در بازار گوسفند این امکان برای شما فراهم است که از بین نژادهای متنوع، مانند: نژاد مغان، کردستان، شال و غیره گوسفند یا بره و یا بزغاله زنده مورد نظر خود را در وزن دلخواهتان انتخاب کنید.
تمامی گوسفندان این مجموعه در محیطی کاملا بهداشتی نگهداری می شوند و دائما تحت نظر دامپزشکان هستند. همچنین هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در نگهداری آنها استفاده نمی شود.

مزنده گوسفند زنده در بازار
قیمت گوسفند زنده هم همانند سایر کالاها طی سال های اخیر ثابت نمانده است. نگهداری و پرورش دام در روش صنعتی به نسبت روش سنتی بسیار هزینه بر است. برای جلوگیری از بیماری حیوانات و سالم رشد کردن آنها، باید در محیطی کاملا استریلیزه و بهداشتی پرورش یابند. فراهم کردن محیطی بهداشتی و تهیه غذای سالم و آب گوارا برای حیوانات از عواملی هستند که باعث افزایش قیمت گوسفند زنده شده اند.
از طرفی نژادهای مختلف گوسفندان هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. سایت بازار گوسفند، انواع نژادهای گوسفندان را در اختیار شما قرار می دهد تا به نسبت بودجه ای که در نظر گرفته اید، با  کمترین قیمت  به نسبت جاهای دیگر گوسفند زنده روز مورد نیاز خود را تهیه فرمایید.
اگر قصد خرید مرغ و خروس زنده هم داشته باشید ، این امکان هم در این مرکز برای شما فراهم شده است تا به سهولت قادر باشید خرید انواع خروس و مرغ محلی و ماشینی مورد نظر خود را نیز انجام دهید .

شماره تماس برای سفارش گوسفند زنده ، مرغ و خروس  در سراسر تهران  : 09197124011

فروش گوسفند زنده بی کیفیت :
افزایش قیمت گوسفند زنده از یک طرف و تنوع قیمت گوسفندان با نژادهای متفاوت از طرف دیگر باعث شده است افراد سودجو در صدد گران‌فروشی و کلاهبرداری برآیند. فرض کنید فردی که هیچ اطلاعی از انواع نژادهای گوسفندان ندارد اگر به یک فرد نامعتبر گوسفندی سفارش  دهد، احتمال کلاهبرداری بیشتر می‌شود.
همچنین گاهی به اسم وزن زیاد و گوسفند سنگین و گوشتی، مبالغ هنگفتی از مشترین گرفته می شود و حین تحویل گوسفند، فرد با یک گوسفند لاغر و سبک روبرو می شود.

برای اینکه در چنگ چنین افرادی گرفتار نشوید می توانید با مراجعه به سایت بازار گوسفند(http://bazargosfand.com ) ، و جستجو بین انواع نژادها سفارش خود را در هر ساعتی از شبانه روز ثبت کنید. با تعیین وزن و نژاد گوسفند زنده مورد نیاز خود، در کمترین زمان ممکن سفارشتان در اختیارتان قرار می گیرد. همچنین یک باسکول در کنار گوسفند زنده، ارسال می شود تا از وزن گوسفند اطمینان حاصل کرده و نگران این نباشید که هزینه اضافی پرداخت کرده اید.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com