گلستان، ظرفیت تولید ۳۵۰ هزار تن طیور را داراست

گلستان، ظرفیت تولید ۳۵۰ هزار تن طیور را داراست
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان با بیان این مطلب که صنعت طیور در استان گلستان سال گذشته 220 هزار تن تولید داشته است، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت موجود، توانایی تولید 350 هزار تن در سال را داریم.
"دکتر رضا مبصری" عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان، در حاشیه برگزاری همایش سرمایه گذاری استان گلستان به خبرنگار ما گفت: صنعت طیور در استان گلستان سال گذشته 220 هزار تن تولید داشته که از نقاط قوت استان می باشد.
وی با بیان این مطلب که این میزان تولید یک ظرفیت برای استان به شمار می رود، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت موجود، توانایی تولید 350 هزار تن در سال را داریم.
"مبصری" خاطر نشان کرد: یکی از عوامل مهم جذب سرمایه گذار، ورود تکنولوژی بهتر و همچنین بازارسازی است که رونق وارد آن عرصه شود.
گفتنی است، استان گلستان یکی از قطب های تولید گوشت مرغ در کشور می باشد.
 
نظرات شما
  •  

    بهمنی گفت : ۹۷/۰۲/۰۶

    با سلام جناب آقای دکتر ظرفیت تولید وکاردرمردواستان گلستان زیاد است ولی ظرفیت مسئولین به مراتب پایین تر است چون ازاین صنعت هیچ سررشته ای ندارند ونمیخواهند که داشته باشند .کافی است به چند تا از مسئولین تصمیم گیر در امور مرغداری وقیمت گذارییک فارممرغ گوشتی به هزینه خودش بدهید و از او فقط مدیریت هزینه ها را خواست چون مسئولین خودشان خارج نشین هستند ووارد کنندهمحصولات ونهاده های دامی وسود سرشار از وارد کردن آن.پس باید منتظر توفانهای بیشتری باشیم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com