گسترش همکاری‌های کشاورزی بین لیتوانی و ایران

گسترش همکاری‌های کشاورزی بین لیتوانی و ایران
وزیر کشاورزی لیتوانی در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه دام و طیور گفت: برای ما مهم است که وزارت کشاورزی ۲ کشور در زمینه صادرات و واردات محصولات مختلف با یکدیگر همکاری کنند.
خبرگزاری فارس: گسترش همکاری‌های کشاورزی بین لیتوانی و ایران
بیرجینیا بالتری تینه در بازدید از نمایشگاه دام و طیور با ابراز خوشحالی از حضور در ایران و بازدید از این نمایشگاه
با بیان اینکه ایران در زمینه تولید گندم و جو بسیار قوی عمل کرده است گفت: بهره‌مندی از تجربیات این کشور در زمینه افزایش راندمان تولید بسیار مفید خواهد بود.
وزیر کشاورزی لیتوانی تصریح کرد: پتانسیل‌های بسیار قوی در زمینه تبادل محصولات کشاورزی و لبنی بین دو کشور وجود دارد و امکان تبادلات از طریق بنادر و راه‌آهن برای دو کشور موجود است.
وی با بیان اینکه من به مسائل سیاسی چندان اهمیتی نمی‌دهم گفت: برای ما صرفا برقرار تبادلات تجاری در زمینه‌های مختلف مدنظر است.
بالتری تینه گفت: امروز با وزیر کشاورزی ایران ملاقاتی خواهیم داشت و این دیدار می‌تواند بسیار مفید و ارزشمند باشد.
وزیر کشاورزی لیتوانی با اظهار امیدواری از گسترش همکاری‌های بین دو کشور گفت: نمایشگاه حاضر خوب برگزار شده و کشور لیتوانی هم تعدادی غرفه محصولات مختلف را در این نمایشگاه عرضه کرده است.
گفتنی است شش غرفه از کشور لیتوانی در نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های مختلف به علاقمندان و بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند. در غرفه‌های لیتوانی محصولات مختلفی از جمله پنیر فرآوری شده، شکلات، شیر خشک و محصولاتی که ارزش صادراتی دارند عرضه شده است.
 براساس این گزارش وزیر کشاورزی لیتوانی به همراه هیأت همراه برای بازدید از نمایشگاه دام و طیور در ایران حضور دارد و امروز ملاقاتی با وزیر جهاد کشاورزی خواهد داشت.
چهاردهمین نمایشگاه دام و طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته از 8 آبان در محل دائمی نمایشگاه شروع به کار کرده و امروز 11 آبان آخرین روز برگزاری این نمایشگاه است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com