گزارش تصویری از سمینار یکروزه علمی - کاربردی شرکت سروش رشد

I.T.P: این سمینار در سالن بانک کشاورزی استان قزوین و با حضور مسئولان استانی، مرغداران، کارشناسان و تعدادی از مدیران بانک کشاورزی قزوین برگزار گردید.
سمینار فوق که بیشتر به اهمیت و نحوه استفاده بهینه از افزودنی ها و تحلیل اقتصادی زمان کاربرد و باید و نباید آن پرداخته بود، مورد استقبال مرغداران منطقه قرار گرفت.
در این سمینار علمی - کاربردی جناب آقای دکتر سورن پزشکیان که از بنیانگذاران روش های نوین جیره نویسی علی الخصوص در بخش کنسانتره طیور می باشند به مسائل اساسی در این خصوص و نحوه جیره نویسی اقتصادی و منطقی پرداختند و از مرغداران درخواست داشتند که از تولیدکنندگان کنسانتره بخواهند که روز به روز کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند و تنها به مخلوط کردن 21 تا 23 مواد با یکدیگر بسنده نکنند.
وی در خصوص تعدادی از کنسانتره های خارجی که وارد ایران شدند مسائلی کوتاه را مطرح کردند و اعلام داشتند تولیدکنندگان ایرانی باید در عین حفظ کیفیت تولیدات و حتی بالا بردن آن، نسبت به کاهش قیمت تمام شده آن با توجه به مسائل علمی و محاسبه شده در میزان مواد مغذی موجود در کنسانتره ها تلاش نمایند.
همچنین نمایندگان بانک کشاورزی در این سمینار یکروزه از عملکرد خود چه در بخش توسعه و چه در بخش حمایت های مالی و بیمه محصولات کشاورزی گزارشاتی را به مرغداران و مسئولین استانی ارائه دادند.

شما می توانید گزارش تصویری سمینار فوق را با اندکی شکیبایی در زیر ملاحظه نمایید.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com