گرمایی بی سابقه و از بین رفتن هزاران مرغ در یکی از مرغداری های بریتانیا

گرمایی بی سابقه و از بین رفتن هزاران مرغ در یکی از مرغداری های بریتانیا
به دنبال موج گرمای بی سابقه ای که بریتانیا در هفتۀ گذشته شاهد بود هزاران مرغ در یکی از مرغداری های این کشور از بین رفتند.
به نقل از رسانۀ Lincolnite ، در روزهای اخیر دیده شده که کارگران فارم Moy Park ایالت لینکولن، لاشه های طیور را خارج از ساختمان آورده و روی هم تلنبار کرده اند.
کارگران گفتند: "ما همۀ تلاشمان را کردیم اما بی فایده بود. حمل و خارج سازی این لاشه ها طی چند روز گذشته واقعاً برای ما سخت بود. مدافعین حقوق حیوانات تصور می کنند ما در مراقبت از آنها کوتاهی کرده ایم اما حقیقتاً چنین چیزی نبوده است."
به نقل از رسانۀ Independent ، فارم Moy Park که در شمال ایرلند واقع است یکی از بهترین کمپانی های صنایع غذایی بریتانیا می باشد. همچنین به نقل از رسانۀ Daily Mail این کمپانی در ماه سپتامبر گذشته موفق به دریافت گواهی نامۀ بهترین مدیریت محیط زیست شد.
با اینحال، همانطور که Philip Lymbery مدافع حقوق حیوانات در توییتر خود اعلام کرد: "این اتفاق را با هیچ کلمه ای نمی توان توصیف کرد. این پرندگان زجر کشیده اند."
اما سخنگوی Moy Park در گفتگو با رسانۀ Lincolinte اظهار داشت: "افزایش دمای اخیر برای بسیاری از مرغداری ها بی سابقه و چالش برانگیز بوده است. ما به کمک همکاران و شرکای خود و به منظور کنترل شرایط مشابه، تدابیری اتخاذ کرده ایم تا از طیور خود در مقابل دمای بالا محافظت کنیم."
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com