گرانی تخم‌مرغ‌های شناسنامه‌دار بدون تضمین سلامت

گرانی تخم‌مرغ‌های شناسنامه‌دار بدون تضمین سلامت
تخم‌مرغ‌های شناسنامه‌دار در بازار مصرف که گران‌تر از سایر تخم‌مرغ‌ها فروخته می‌شوند فقط گرانی این محصول را رقم می‌زنند و هیچ تضمینی برای سلامت تخم مرغ نیست.
مدیر عامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار با بیان این مطلب، اظهار کرد: شناسنامه‌دار کردن تخم‌مرغ که تضمینی بر سلامت محصول ندارد کاری غیر منطقی است.
اصغری با بیان این‌که پرینت کردن روی تخم مرغ 150 تا 200 تومان برای تولیدکننده هزینه بر می‌دارد، گفت: باید کاری کنیم که تخم‌مرغ به عنوان یک کالای لوکس عرضه نشود.
تخم‌مرغ را فعلا شناسنامه‌دار نکنیم چون گران می‌شود
مدیر عامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار با بیان این‌که باید تخم مرغی که از مرغداری خارج می شود روی کارتن آن نشانه استاندارد درج شود، گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که تخم‌مرغ گران نشود و قدرت خرید مردم کاهش پیدا نکند.
وی هر واحد تولیدی را دارای یک پروانه بهداشتی و پروانه بهره‌برداری دانست و اظهار کرد: زمانی که مهر استاندارد روی کارتن تخم مرغ درج می‌شود به معنای این است که این کارتن مورد تایید معاونت امور دام و مرکز امور دامپزشکی و وزارت جهاد کشاورزی است.
اصغری ادامه داد: می توان گفت محصولی که از مرغداری خارج می‌شود تمام نکات بهداشتی آن رعایت شده است و شاید شناسنامه دار کردن تخم مرغ کار خوبی باشد اما در شرایط فعلی منطقی نیست چرا که موجب افزایش قیمت تخم مرغ و کاهش توان خرید مردم در این محصول مهم می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com