گام های بعدی وزارت کشاورزی آمریکا برای به روز کردن تجهیزات مرغداری ها

گام های بعدی وزارت کشاورزی آمریکا برای به روز کردن تجهیزات مرغداری ها
وزارت کشاورزی آمریکا به همراه سازمان بازرسی سلامت مواد غذایی طرحی را برای به روز کردن سیستم نظارتی به دفتر برنامه و بودجه و دفتر تنظیم اطلاعات و مقررات ارسال کردند که به زودی در وب سایت سازمان برنامه و بودجه قرار خواهد کرفت .
رییس NCC گفت : از قدم بعدی وزارت کشاورزی آمریکا در رابطه با بروز کردن سیستم های نظارتی حمایت میکنیم . سیستم نظارتی مرغداری ها در راستای تلاش برای کاهش بیماری های ناشی از مواد غذایی باید به روز شده و مبتنی بر مدل علمی تری بنا شود و در صورتی که این روش به طور کامل اجرا شود، اشتغال زایی نیز ایجاد خواهد شد . با بررسی قانون نهایی پس از اجرای یک برنامه آزمایشی 15 ساله ، دفتر اجرا تنظیمات و مقررات را ملزم به انجام سریع این برنامه خواهد کرد .
تحقیقات سازمان بازرسی و نظارت بر روی محصولات گوشتی نشانگر این است که عرضه داخلی محصولات دام و طیور ایمن ، بی خطر و به درستی بسته بندی شده است . طبق ازریابی های انجام شده ، سازمان برنامه و بودجه تخمین زده است که در صورت اجرای این سیستم از بروز 5200 بیماری های ناشی از مواد غذایی در سال جلوگیری می کند .  
انجمن مرغداری ملی وب سایت جدیدی طراحی کرده تا این امکان برای مشتریان فراهم شود که از هر دو روش کنترل سنتی و مدرن درک بهتری بدست آورند . این وب سایت شامل : ارائه تصاویر ویدئویی از خط فرآوری مرغ ، تقدیر نامه های بخش سلامت مواد غذایی ، دامپزشکی و کارشناسان بخش کشتارگاه ها ، رویدادهای زمانی و ارائه اطلاعات به صورت نمودار است .
این اتحادیه بسیاری از تصورات غلط در مورد کنترل سیستم فرآوری مرغ را تغییر داده است . این وب سایت به عنوان یک ابزار آموزشی نیز کارایی دارد .
در تغییرات جدید کارگران آموزش دیدهء این کارخانجات بررسی و نظارت بر روی مرغ های ذبح شده را به عهده می گیرند ولی این کنترل شامل تست سلامت مواد غذایی نمی شود ، این کار به آزاد شدن وقت بازرسان این سازمان و  آنها بر روی ایمنی مواد غذایی ، آزمون های میکروبیولوژی برای پاتوژن ها نظیر سالمونلا ، استانداردهای بهداشتی و کنترل ضد میکروبی در مرغداری ها تمرکز می کنند . این روش در ابتدا بر روی 20 مرغداری در طول 15 سال گذشته انجام شده و نتایج ان در بهبود ایمنی مواد غذایی و حفاظت کارگران اثبات شده است . این روش جدید برای دیگر کشتارگاه ها نیز به صورت داوطلبانه قابل اجراست .





 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com