کمیاب شدن مرغ در استان صادر کننده مرغ قابل توجیه نیست

کمیاب شدن مرغ در استان صادر کننده مرغ قابل توجیه نیست

نماینده مردم ساری در مجلس با انتقاد از نظارت ناکافی سازمان بازرگانی مازندران بر روند تنظیم بازار در ماه رمضان اظهار داشت: کمیاب شدن مرغ در استان صادر کننده این فرآورده پروتئینی، قابل توجیه نیست.
به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر یوسف نژاد امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان ساری افزود: دولت باید کنترل و نظارت خود را در بازار در ایام ماه مبارک رمضان مضاعف کند.
وی خاطر نشان کرد: به دستور غیرکارشناسانه مسئولان جهاد کشاورزی مازندران، تولید روزانه مرغ در ماه رمضان از 800 تن به 210 تن در استان رسیده است که باید با این اقدام برخورد شود.
نماینده مردم ساری در محلس با اشاره به اینکه مدیران سختکوش باید مورد حمایت قرار گیرند، تصریح کرد: نباید روحیه پاک و مصفای مردم روزه دار استان به واسطه کم لطفیهای برخی مدیران ناکارآمد در ماه مبارک رمضان مکدر شود.
یوسف نژاد با بیان اینکه گرانیهای موجود در جامعه بر اثر سوء تدبیر برخی مدیران فعلی و گذشته ایجاد شده است، یادآور شد: دولت باید برای رفع گرانی و کنترل میزان تورم در جامعه چاره اندیشی کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پتانسیلها و قابلیتهای موجود استان مازندران و شهرستان ساری اظهار داشت: خدمات موجود در ساری فقط برای مردم این شهر کافی است.
عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر تقویت قوا و اتحاد میان نمایندگان مردم مازندران در مجلس، نگاه کلان به توسعه مازندران را از برنامه های اخص و واجب منتخبین مردم در خانه ملت دانست.
وی وظیفه اصلی نمایندگان مجلس را دفاع از حقوق مردمی دانست که به آرای آنان اکنون در خانه ملت آراسته و مقتدر شدند.
نماینده مردم ساری در مجلس با انتقاد از تعدد مدارس دو شیفته در مرکز استان اظهار داشت: این اقدام به دلیل بی تدبیری مدیران گذشته آموزش و پرورش مازندران در راستای فروش و واگذاری مدارس بزرگ مرکز استان به ادارات بوده است.
تنها نماینده مازندرانی امضاء کننده استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: استیضاح وزیر در راستای بهبود در امور آموزشی، نابسامانی موجود و تنشهای پیش آمده در بدنه طویل وزارتخانه آموزش و پرورش است زیرا 60 درصد عوامل اجرایی و پرسنلی دولت در این زوراتخانه خلاصه می شود.
یوسف نژاد همچنین وضعیت زیرساختهای توسعه ای استان از جمله راه، کشاورزی و توریست استان را نامناسب دانست و گفت: منتخبان مردم مازندران در خانه ملت قصد دارند به دور از تفکرات جناحی و سیاسی مطالبات حقه مردم مازندران را از دولتمردان درخواست کنند.
وی در پایان گفت: توسعه استان مازندران با مشارکت همه جانبه نماینده ولی فقیه، مدیریت ارشد مازندران، نمایندگان مردم مازندران در مجلس و مدیران دستگاههای اجرایی و مردم میسر و ممکن خواهد شد.

 
کلمات کلیدی کمبود گوشت مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com