کمپانی های برتر نهاده در سال 12 – 2011 میلادی

کمپانی های برتر نهاده در سال 12 – 2011 میلادی
در حالیکه آسیا با تعداد کمپانی های خود و میزان تولیداتش بازار را تحت سلطۀ خود درآورده ، کمپانی های دیگر در سایر نقاط جهان تلاش می کنند تا سهم خود را در این بازار افزایش دهند.
در مجموع ، اکثریت 63 تولید کنندۀ برتر در آسیا واقع شده اند . یک بار دیگر Charoen Pokphand تایلندی بعنوان برترین تولید کنندۀ جهان رتبه بندی شده و به دنبال آن Cargill واقع در امریکا مقام دوم و New Hope Group چین در سومین مقام قرار دارد. به دنبال آن Guandong Wen’s Group توجه خاصی را معطوف خود کرده است این شرکت که در سال 1983 تأسیس شده در 20 ایالت چین فعالیت تجاری دارد.
از اواسط سال 2011 میلادی در اروپا تغییرات اساسی رخ داده که بارزترین آنها در کمپانی ForFarmers بوده است. در سال 2011، این کمپانی نزدیک به 5 / 2 میلیون تن نهاده کمپوند (ترکیبی) تولید کرد. در مارس 2012 ForFarmers توافق نامۀ خرید BOCM Pauls انگلیس را امضا کرد و به یکی از بزرگترین تولید کنندگان نهادۀ اروپا تبدیل شد . تولید نهاده ForFarmers در حال حاضر 8 / 8 میلیون تن است که 5 / 6 میلیون تن آن نهادۀ کمپوند (ترکیبی) است.
یکی دیگر از کمپانی های قدرتمند ، کمپانی De Heus است که دفتر مرکزی آن در هلند واقع است. این کمپانی که در 8 کشور 30 کارخانۀ تولید خوراک دارد به بیش از 45 کشور صادرات دارد. و هم اکنون مقام پنجم را در میان تولید کنندگان خوراک اروپا کسب کرده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com