کمبود تامین گوشت قرمز و مرغ منجمد بازار شب عید در کرمانشاه

کمبود تامین گوشت قرمز و مرغ منجمد بازار شب عید در کرمانشاه
تمهیدات لازم برای تامین گوشت قرمز و مرغ منجمد بازار شب عید کرمانشاه اندیشیده شده و هیچ کمبودی برای تامین این اقلام در استان نداریم.
اسماعیل پرویزی‌فر مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: از نظر ذخایر گوشت قرمز و مرغ منجمد در استان کمانشاه هیچ مشکلی نداریم و به اندازه کشش بازار ذخیره‌سازی انجام گرفته است.
وی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام را حفظ ذخایر راهبردی و تنظیم بازار عنوان کرد و افزود: این شرکت می‌کوشد با ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز مردم در مقاطع مختلف زمانی که بازار گرفتار تلاطم می‌شود، کار تنظیم بازار را انجام داده و از بالا رفتن ناگهانی قیمت‌ها جلوگیری کند که در این راستا هم هیچ مشکلی برای تنظیم بازار شب عید استان کرمانشاه نداریم.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: 20 تن گوشت قرمز منجمد در سردخانه‌های کرمانشاه موجود است که تا شب عید 80 تن دیگر گوشت قرمز منجمد وارد سردخانه‌های استان خواهد شد و میزان ذخایر گوشت قرمز منجمد کرمانشاه به 100 تن خواهد رسید که این میزان بیش از نیاز این استان خواهد بود.
پرویزی‌فر ادامه داد: اکنون بالای 600 تن مرغ منجمد در سردخانه‌های کرمانشاه  موجود است و  برای تامین مرغ منجمد مورد نیاز این استان هیچ مشکلی نداریم.
وی افزود: 280 تن مجموع مرغ منجمد توزیع شده در بازار شب عید پارسال در استان کرمانشاه بود.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: مرغ منجمد در کرمانشاه خیلی متقاضی ندارد و هرچقدر که نیاز این استان باشد مرغ منجمد تامین می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com