کلنگ زنی خط تولید موادضدعفونی کننده رویان دارو به دست رئیس سازمان دامپزشکی کل کشور/فیلم و تصویر

کلنگ زنی خط تولید موادضدعفونی کننده رویان دارو به دست رئیس سازمان دامپزشکی کل کشور/فیلم و تصویر

علی حسینی :طی بازدید چند ساعته رئیس سازمان دامپزشکی کل کشور و هیئت همراه و روسای استانداری و بانک ملی سمنان، آزمایشگاه میکروبی و شیمی شرکت رویان دارو توسط دکتر خلج افتتاح و کلنگ کارخانه تولید مواد ضدعفونی کننده، توسط دکتر هاشم زاده - معاونت تشخیص و درمان سازمن دامپزشکی کل کشور زده شد.

طی این بازدید دکتر خلج به خبرنگار ITPNews اعلام کرد: چندین افتتاح را در این روزها شرکت کرده است و به شکر خدا بخش خصوصی در این بخش در حال توسعه می باشد و همگی ما اینجا هستیم تا حمایت و حساسیت های خود را به بخش خصوصی نشان دهیم.

در انتهای این بازدید دکتر هاشم زاده به خبرنگار ما گفت : با توجه به شواهدی که موجود است، شرکت رویان دارو یکی از قطب های بزرگ و مهم در کشور و منطقه می باشد و این شرکت اقدامات مثبتی را در خصوص تولید دارو برداشته است.

بنا به اعلام دکتر میر مطلبی - مدیرعامل شرکت رویان دارو - شرکت رویان دارو در سال 1384 با زیر بنای تولیدی حدود 500 متر مربع در زمینی به مساحت 2500 متر مربع شروع به کار نمود تعداد پرسنل فعال در این تاریخ حدود 30 نفر بوده است در سال 1388 طی یک رفرم اساسی در یک بازه زمانی 9 ماهه این کارخانه تبدیل به یک فضای تولیدی بسیار مدرن طبق آخرین استاندارد های علمی صنعتی گردید و فضای کل کارخانه حدود 23000 مترمربع افزایش یافت که از این میزان 12500 مترمربع آن به سالن های تولیدی تخصص داده شد.

نیروهای فعال شامل 120 نفر که در بخش های تولید و 40 نفر در بخش ستادی مشغول به فعالیت بودند . در این فضا 6 خط فعال بوده است شامل 3 خط محلول و 3 خط پودر بود . خطوط تولید محلول های انتی بیوتیک ، محلول های ویتامینه و محلول های ضدعفونی و خطوط پودر شامل خط پرمیکس ضد کوکسیدیوز + خط پودر ویتامین خط پودر انتی بیوتیک.

در سال 1392 تعداد پرسنل شرکت به 320 نفر شامل 125 نفر در بخش تولید + 95 نفر در بخش ستادی + 100 نفر در بخش توزیع ارتقاء پیدا کرد که به صورت غیرمستقیم نیز حدود 500 نفر ارتباط کاری با این واحد تولیدی دارند.

در این سال از پیشرفته ترین خطوط تزریقی در بخش دامی چه از لحاظ تجهیزات clean room و چه از لحاظ سیستم های HVAC‌ و هواساز و چه از نظر دستگاه های پرکن افتتاح گردید.{tor_sutitle}دکتر خلج: پرسنل سازمان دامپزشکی با هوشیاری و تجاربی که دارند، نخواهند گذاشت نگرانی برای تولیدکنندگان وجود داشته باشد{/tor_sutitle}

در همین سال این شرکت به عنوان کارآفرین برتر از طرف وزارت رفاه و امور اجتماعی اعلام گردید و در حال حاضر تعداد پروانه های تولیدی این شرکت از صد قلم عبور کرده است.

میزان تولید این شرکت در سال 1388 در روز در بخش محلول 4000 لیتر و پودر 4 تن بوده است و در حال حاضر ظرفیت تولید روزانه محلول 40000 لیتر و پودر 45 تن می باشد.

آزمایشگاه های جدید میکروبی و شیمی این واحد هر کدام بالغ بر 350 مترمربع و بر اساس آخرین استاندارد روز جهانی و مجهز به سیستم های هواساز و clean room‌ و تجهیزات کامل آنالیز مجهز شده اند که به نوبه خود در منطقه کم نظیر می باشد.

در این بازدید که توسط جناب آقای دکتر خلج ریاست محترم سازمان دامپزشکی و جناب آقای دکتر هاشم زاده و جناب آقای دکتر حبیبی و هیئت همراه از طرف سازمان دامپزشکی بهمراه رئیس محترم جهاد سازندگی استان سمنان و معاونین محترم و رئیس شهرک های صنعتی استان ، روسای بانک های ملی و کشاورزی استان و جمع کثیری از همراهان این عزیزان شد ، از کل فضای تولید بازدید غرورآمیزی به عمل آمد که در طی سخنانی جناب آقای  دکتر هاشم زاده از این واحد تولیدی به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و موفق در بخش تولید و منطقه نام بردند.

در این بازدید کلنگ بخش جدیدی از خطوط تولید مواد ضدعفونی کننده توسط آقای دکتر هاشم زاده به زمین زده شد و انبارهای پیشرفته جدید مجهز به سیستم های هواساز و کنترلی لازم جهت انبار مواد اولیه و محصولات ساخته شده بالغ بر 2000 متر افتتاح شد.

با توجه به برنامه های از پیش تعریف شده و 10 ساله رویان دارو ، چشم انداز این شرکت ارتقاء کیفی محصولات تولید ، ارتقاء کمی ، افزایش صادرات ، ایجاد برندهای معتبر در سطح خاورمیانه و آسیا و جهانی می باشد  تا نام پرآوازه ایران در این بخش نیز به گوش جهانیان برسد.

در حاشیه این بازدید گله مندی هایی از سوی عدم همکاری بعضی از تشکل ها و اصناف مربوطه در خصوص عدم حمایت های قانونی از شرکت رویان دارو مطرح شد که دکتر خلج اعلام کرد: صداقت و مسیر درست همیشه موفق و پیروز خواهد بود و پرسنل سازمان دامپزشکی با هوشیاری و تجاربی که دارند، نخواهند گذاشت چنین نگرانی هایی برای تولیدکنندگان وجود داشته باشد و تاکید نمودند که بازار اقتصادی این صنعت، نیاز به حمایت مسئولین و صداقت تولید کنندگان دارد.

 
مشاهده فیلم بازدید، افتتاح و کلنگ زنی


مشاهده عکس های بازدید، افتتاح و کلنگ زنی

 
کلمات کلیدی رویان دارو
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com