کشورهای حوزه خلیج فارس بازاری پایدار برای صادرات لبنیات ایرانی

کشورهای حوزه خلیج فارس بازاری پایدار برای صادرات لبنیات ایرانی
نماینده مردم رشت در مجلس،گفت: چترحمایتی دولت برای حمایت از  دامداران سنتی در قیاس با ظرفیت‌های دامداری کشور کوچک است.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره افزایش صادرات لبنیات به بازارهای هدف،گفت:خبرهای به گوش می‌رسدکه  لبنیات برمدار صادرات بهینه در حال حرکت است و این امر می تواند جایگاه  بازار لبنیاتی ما را  به شرط کاهش هزینه تولیدو  تداوم صادرات در بازار جهانی تثبیت کند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای  اسلامی با بیان اینکه برای تدوام صادرات درحیطه لبنیات باید فکری برای حلقه مفقوده خرید شیراز دامداران کرد، تصریح کرد:  خریدشیر از دامداران باید تحت حمایت ویژه وزارت کشاورزی قرار بگیرد تا دامداران با انگیزه بالا درچرخه تولید شیرماندگارشوند.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: شیردامداران توسط دولت با پشتوانه حمایتی خریداری نمی‌شود و این در حالی است که برای  رساندن لبنیات به  پیک های صادراتی در بازار جهانی  باید با پرداخت به موقع بهای دامداران  با نرخ مناسب، انگیزه  دامداران  را برای حضور در صنعت دامداری را افزایش داد.

وی ادامه داد: شیر سنتی برای پاکسازی باکتری ها هزینه های برای کارخانجات ایجاد می کنند بنابراین  برای حل این معضل باید دامداریهای سنتی مدرن شوند تا بتوانند میزان باکتری موجود در شیر را به حداقل برسانندو  سپس به کارخانه  داران بفروش برسانند.
عضو کمیسیون برنامه و بود جه ومحاسبات مجلس بیان اینکه افزایش صادرات لبنیات خبر بسیاری خوشی برای اقتصاد دامداران است ،یادآورشد: لبنیات ایران در کشورهای حوزه خلیج فارس وهمچنین کشورهای شمال دریای خزردارای بازار مناسبی است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com