کشور آمریکا، تصویب قانون دام و طیور ارگانیک را به تاخیر انداخت

کشور آمریکا، تصویب قانون دام و طیور ارگانیک را به تاخیر انداخت
وزارت کشاورزی آمریکا، در حال تنظیم قانونی است که بر طبق آن، مردم بتوانند در مورد رد قانون دام و طیور ارگانیک که در ماه ژانویه سال 2017 منتشر شده است، نظر بدهند. وزارت کشاورزی آمریکا، معتقد است که قانون ماه ژانویه، از قوانین و اهداف تولید غذاهای ارگانیک، فراتر رفته است. در حال حاضر، اهداف اصلی تولید ارگانیک، با معیارهای رفاه دام مطابقت ندارد.
اگر رد این قانون نهایی شود، قوانین موجود در مورد دام و طیور ارگانیک، همچنان باقی خواهند ماند.
قرار بود که قانون نهایی دام و طیور ارگانیک در ماه ژانویه سال 2017، الزامات حمل و نقل و مدیریت دام و طیور ارگانیک را اجرا نماید. این قانون بعد از چندین بار اصلاح، قرار است که در 14 مه سال 2018 میلادی، اجرایی شود.

واکنش های متفاوت به تصمیم وزارت کشاورزی
این تصمیم وزارت کشاورزی آمریکا، موافقان و مخالفان زیادی داشته است.
سناتور پات رابرتس، رئیس سنای کمیته کشاورزی، تغذیه و جنگل ها، در بیانیه ای اعلام داشت که مدت زیادیست که احساس کرده است که این قانون نهایی پیشنهاد شده، تصمیم نامناسبی بوده و اقدام برای لغو آن، برداشتن گامی در مسیر درست بوده است.
رابرتس اظهار داشت: «با موافقت وزارت کشاورزی آمریکا با لغو این قانون، تولیدکنندگان دام و طیور ارگانیک، می توانند اطمینان داشته باشند که در اثر یک قانون پر هزینه و سنگین، کارشان را از دست نمی دهند».
رابرتس، در بیانیه خود اظهار داشت که این قانون، نامطلوب بوده و اصلا نیازی به وجود آن نیست. وی اذعان داشت که این قانون، تولیدکنندگان دام و طیور ارگانیک را بیکار می کند و قیمت ها را برای مصرف کنندگان غذای ارگانیک، افزایش می دهد. از طرف دیگر، این قانون باعث مرگ و میر بیشتر حیوانات می شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com