کشتارگاه‌های گلوگاه، تنها با یک سوم ظرفیت اسمی کار می‌کنند

کشتارگاه‌های گلوگاه، تنها با یک سوم ظرفیت اسمی کار می‌کنند

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی روستای سراج محله شهرستان گلوگاه گفت: کشتارگاه‌های گلوگاه تنها با یک سوم ظرفیت اسمی کار می‌کنند.
محمد محمدخواه در حاشیه بازدید مسئولان حفاظت محیط زیست مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان گلوگاه با بیان اینکه در حال حاضر تنها یک سوم ظرفیت موجود کشتارگاه کار می‌کنیم، گفت: ظرفیت اسمی این کشتارگاه کشتار 2 هزار قطعه مرغ در ساعت است که هم‌اکنون تنها در یک شیفت شبانه و با حدود 50 کارگر مشغول فعالیت هستیم.
وی علت ظرفیت فعلی کشتار را کثرت کشتارگاه‌های منطقه عنوان و اظهار داشت: از طرفی اگر دامپزشکی جلوی عرضه مرغ زنده را بگیرد می‌توانیم تا دو شیفت هم کار کنیم.
محمدخواه از آغاز ساخت این واحد صنعتی در سال 83 و بهره‌داری آن در سال 86 خبر داد و گفت: 3.5 میلیارد تومان برابر اسناد هزینه ساخت کشتارگاه شده و تنها 900 هزار تومان آن از تسهیلات بانکی و بقیه هزینه‌ها هم از محل فروش زمین و منزل و سهامدارانش بوده است.
مدیرعامل شرکت زربال ماکیان درباره سیستم تصفیه این کشتارگاه گفت: این سیستم توان تامین آب کشاورزی روستای سراج محله و توان تصفیه شش تا هشت لیتر آب در ثانیه را دارد.
بهره‌مندی از پیش سردکن 10 تنی، بهره‌مندی از یک تونل انجماد 10 تنی در شبانه‌روز، وجود دو انبار 16 درجه زیر صفر با ظرفیت نگهداری 500 تن مرغ منجمد و توزیع روزانه 10 تن مرغ کشتار در استان از شاخصه‌های کشتارگاه زربال ماکیان گلوگاه است.
هم‌اکنون 350 نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در کشتارگاه صنعتی سبز روستای سراج محله گلوگاه مشغول کار هستند.

 
نظرات شما
  •  

    علیرضا اسکندری گفت : ۹۷/۰۵/۱۵

    متقاضی خرید کشتارگاه مرغ هستیم .. جهت اطلاع و همکاری . ممنونم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com