کشتارگاه‌های سنتی تبریز پلمب می‌شوند

کشتارگاه‌های سنتی تبریز پلمب می‌شوند

رئیس شبکه دامپزشکی تبریز فعالیت کشتارگاه‌های سنتی را در سطح این شهرستان از مشکلات بخش کشتارگاه‌ها برشمرد و گفت: در این راستا تصمیم قطعی در مورد پلمب این کشتارگاه‌ها اتخاذ شده است اما اجرای این مصوبه پس از ماه مبارک رمضان است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرهاد تقی‌زاده بعد از ظهر امروز در کارگروه تخصصی امور اقتصادی و تولیدی آذربایجان شرقی در تبریز بر ضرورت توسعه امکانات شبکه دامپزشکی تبریز متناسب با حجم فعالیت‌های این شبکه تاکید کرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده‌ این شبکه در تبریز اظهار داشت: در حال حاضر فعالیت‌های گسترده‌ای شبکه در بخش‌های مختلف دام و طیور و خدمات مختلف در جریان است.
تقی‌زاده اظهار داشت: ‌شبکه دامپزشکی تبریز بازرسی و کنترل چهار کشتارگاه دام، چهار کشتارگاه طیور، 11مرکز جمع آوری شیر و قصابی‌ها و ‌رستوران‌های تبریز را زیر نظارت دارد.
رئیس شبکه دامپزشکی تبریز گفت: توسعه امکانات شبکه دامپزشکی تبریز متناسب با حجم فعالیت‌های این شبکه مورد غفلت واقع شده است به گونه‌ای که در حال حاضر با وجود فعالیت‌های گسترده تنها 18 نفر نیرو در اختیار این شبکه است.
وی تاکید کرد: نبود ساختمان اداری مستقل و نیز نبود خودروی کافی از مشکلات این شبکه است که در راستای خدمات‌رسانی بهتر ضرورت توجه مسئولان به این امر می‌رود.
تقی‌زاده همچنین به فعالیت‌های این شبکه در طی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ‌شبکه دامپزشکی تبریز در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت خود را گسترده‌تر کرده است.
وی اظهار داشت: سه اکیپ ویژه ماه مبارک رمضان در نوبت بعد از ظهر در سطح شهرستان تبریز به فعالیت مشغول هستند تا مسائل مربوط به وظایف دامپزشکی را کنترل کنند.
رئیس شبکه دامپزشکی تبریز فعالیت کشتارگاه‌های سنتی را در سطح شهرستان تبریز از مشکلات بخش کشتارگاه‌ها برشمرد و اظهار داشت: در این راستا تصمیم قطعی در مورد پلمب این کشتارگاه‌ها اتخاذ شده است اما اجرای این مصوبه پس از ماه مبارک رمضان است.
رئیس شبکه دامپزشکی تبریز گفت: کشتارگاه موجود در سردرود نیز با توجه به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته توسط بخش خصوصی تعطیلی‌ آن تا مدت زمان کوتاهی به تعویق می‌افتد.

 
کلمات کلیدی کشتارگاه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com