کشتارگاه موظف به درج قیمت مصوب مرغ شدند

کشتارگاه موظف به درج قیمت مصوب مرغ شدند
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در آخرین جلسه تنظیم بازار استان مقرر شد ملاک عرضه مرغ و تخم‌مرغ براساس نرخ مصوب تنظیم بازار باشد و با متخلفان برخورد می‌شود.
عرضه مرغ و تخم‌مرغ در گلستان تنها با قیمت تنظیم‌بازار/ کشتارگاه موظف به درج قیمت مصوب مرغ شدند
علی‌اصغر اصغری با تاکید بر اجرا دقیق قیمت مصوبه ستاد تنظیم بازار گوشت مرغ و تخم‌مرغ در استان گلستان اظهار کرد: در آخرین جلسه‌ تنظیم بازار استان که درباره کنترل قیمت مرغ گوشتی و تخم‌مرغ در استان گلستان برگزار و مقرر شد مرغ زنده و مرغ گرم و تخم‌مرغ با قیمت تنظیم بازار عرضه و به دست مصرف‌کننده برسد.
هر کیلوگرم مرغ‌زنده با قیمت 10500 تومان، مرغ گرم با قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان و هر کیلوگرم تخم‌مرغ هم 11000  برای مصرف‌کننده در گلستان
وی تصریح کد: هر کیلوگرم مرغ زنده با قیمت 10 هزار و 500 تومان، مرغ گرم با قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان و هر کیلوگرم تخم‌مرغ هم 11 هزار تومان برای مصرف‌کننده در استان گلستان عرضه می‌شود.
اصغری گفت: ضرورت دارد تا قیمت مصوب روی مرغ درج شود تا مصرف‌کننده مشاهده کند و این امر مهم از تکالیف کشتارگاه مرغ گلستان است، تأکید می‌کنم اگر از یکم مرداد کشتارگاه استان گلستان قیمت مرغ را درج نکنند پرونده تخلفات به مراجع قانونی برای آنها تشکیل می‌شود و مراکز نظارتی از جمله سازمان صمت به جد پیگیری می کند تا اگر انجام ندادن گزارش تخلف کشتارگاه اعلام شود تا گزارش کتبی برای تشکیل پرونده ارسال شود.
وی با تأکید بر اینکه تعداد بازرسان اتاق اصناف اضافه شود تا نظارت بهتری انجام شود، تأکید کرد: جهاد کشاورزی در تأمین نهاده‌های دامی تلاش کند تا دغدغه تولیدکنندگان مرغ گوشتی نیز برطرف شود، گلستان قطب تولید طیور محسوب می‌شود و می‌تواند تأمین کننده مرغ سایر استان‌ها باشد.
 
نظرات شما
  •  

    مهرداد گفت : ۹۹/۰۵/۰۶

    ای کاش به همین جدیت پیگیر قیمت مصوب نهاده ها هم بودن که مرغداری ۴ برابر قیمت مصوب دان نمی خرید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com