کشاورزان غرب و جنوب غرب کشور مراقب گرمای هوا باشند

کشاورزان غرب و جنوب غرب کشور مراقب گرمای هوا باشند
مدیر کل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور با اشاره به روند گرم شدن هوا، گفت: صاحبان مرغداری های غرب و جنوب غرب کشور دو تا سه روز آینده در ساعات میانی روز و زمان های بروز گرد و خاک تهویه مرغداری ها را روشن کنند.
مسعود حقیقت افزود: همچنین با توجه به این روند گرما ، صاحبان گاوداری های غرب و جنوب غرب کشور در ساعات گرم روز از سیستم مه پاش استفاده کنند.
وی با بیان اینکه طی دو تا سه روز آینده جوی آرام بر بیشتر نقاط کشور حاکم است گفت: در این مدت در شرق و جنوب شرق وزش باد شدید و احتمال رخداد گرد و خاک به ویژه در منظقه زابل وجود دارد.
وی اظهار داشت: در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و جنوب کشور وزش باد شدید پیش بینی شده که در برخی از مناطق می تواند به گرد و خاک همراه باشد.
حقیقت گفت: همچنین پیش بینی می شود احتمالا سیستم بارشی موسمی در دو تا سه روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان فعال شود و احتمال دارد در برخی از مناطق با رگبار و رعد و برق همراه باشد.
مدیر کل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور افزود: همچنان در دو تا سه روز آینده هوای گرم در جنوب غرب و غرب ماندگار است و تا پس فردا (دوشنبه) دما در نیمه شمالی کشور رو به افزایش خواهد بود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com