کسب عنوان رتبه سوم استان گلستان در تولید گوشت مرغ در کشور

کسب عنوان رتبه سوم استان گلستان در تولید گوشت مرغ در کشور
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: استان گلستان با تولید 156 هزار تن گوشت مرغ رتبه سوم کشور را در سال 92 به خود اختصاص داد.
رحمت سمیعی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران، ضمن اعلام این خبر در مراسم افتتاح پروژه های هفته جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش گفت: از این میزان تولید گوشت مرغ 70% آن به خارج از استان و همچنین کشورهای همجوار صادر می شود.
وی افزود : در شاخص های کیفی پرورش مرغ گوشتی نظیر کاهش تلفات و ضریب تبدیل غذایی جزء استانهای برتر کشور هستیم.
وی در خصوص سیاست های معاونت در توسعه صنعت طیور گفت: این سیاست ها شامل اصلاح و بهینه سازی تجهیزات و بهبود راندمان تولید است.
افتتاح متمرکز پروژه های جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش به مناسبت هفته جهاد کشاورزی
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی پروژه های مدیریت جهاد کشاورزی افتتاح شد. این پروژه ها با حضور فرماندار شهرستان، معاون بهبود تولیدات دامی و مدیر امور طیور سازمان، روسای ادارات و بانک های عامل شهرستان در محل مرغداری گوشتی 45000 قطعه ای شرکت پرطلای گالیکش در اراضی روستای آق قمیش افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار مهر این واحد مرغ گوشتی با سرمایه گذاری بالغ بر 5400 میلیون ریال و اشتغالزایی4 نفر و با استفاده از 3400 میلیون ریال تسهیلات توسعه بخش کشاورزی به بهره برداری رسیده است.
از دیگر پروژه های تسهیلاتی شهرستان واگذاری 40 دستگاه تراکتور و کمباین و ادوات با اعطای حدود 14 میلیارد ریال تسهیلات بانکی بود.
گفتنی است 17 تا 24 اردیبهشت به عنوان هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده است .
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com