کسب سهم ۵۰ درصدی نژاد آرین از بازار جوجه یک روزه تکلیف ملی است

کسب سهم ۵۰ درصدی نژاد آرین از بازار جوجه یک روزه تکلیف ملی است
تصویر:پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: افزایش سهم نژاد آرین از بازار جوجه یک روزه کشور تکلیف ملی بوده و وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی موظف است اهداف را بر اساس جدول زمانبندی پیگیری کند.
پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص تامین جوجه یک روزه مرغ گوشتی از نژاد آرین، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی و نشست‌هایی که در کمیسیون کشاورزی مجلس برگذار شده باید 50درصد از جوجه یک روزه کشور با استفاده از نژاد آرین تامین شود.
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تامین 50درصدی نیاز بازار به جوجه یک روزه از طریق نژاد مرغ آرین یک تکلیف است که می‌تواند بخش زیادی از وابستگی کشور را برطرف کند، افزود: کمیته ملی که در زمینه مرغ لاین آرین در ذیل مجموعه وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده باید سیاست‌گذاری و برنامه ریزی لازم را داشته باشد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از مرغدارانی که اقدام به جوجه ریزی از نژاد مرغ آرین می‌کنند حمایت‌های لازم صورت بگیرد، عنوان کرد: در قالب بسته‌های تشویقی و حمایتی و در راستای خودکفایی در تولید گوشت مرغ باید مرغدارانی که اقدام به پرورش جوجه نژاد آرین می‌کنند را حمایت کنیم.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش سهم نژاد آرین از بازار جوجه یک روزه کشور تکلیف ملی بوده و وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی موظف است اهداف را بر اساس جدول زمانبندی پیگیری کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com