کاهش قیمت گوشت گوسفند

کاهش قیمت گوشت گوسفند
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اعلام کرد: کاهش قیمت گوشت در خلال دو هفته اخیر به این دلیل بود که هم اکنون در فصل بره کشی و تولید دام قرار داریم.
به گزارش ایلنا در حالی که اخیرا وزیر صنعت، معدن و تجارت از تحویل گسترده نهاده های دامی خبر داد و این امر را عامل کاهش قیمت گوشت قرمز عنوان کرد، علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با ایلنا مطرح کرد: هم اکنون وارد فصل بره کشی و ورود دام جدید به بازار شده ایم، بر این اساس دام استان کرمانشاه نیز اخیرا به بازار وارد شده که منجر به کاهش قیمت گوشت شده است.
وی در این خصوص افزود: علاوه بر این، جلوگیری از خروج دام از کشور نیز به نوبه خود بر کاهش قیمت تمام شده گوشت در بازار تاثیر گذاشته است.
ملکی توضیح داد: در حال حاضر قیمت گوشت نسبت به حدود دو هفته قبل بین دو هزار تا 2500 تومان در هر کیلوگرم کاهش یافته است، به طوری که قیمت این محصول هم اکنون در حدود 19 هزار تومان است.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی خاطرنشان کرد: با توجه به انتقال دام ها به چراگاه و پروار شدن آنها، هم اکنون موجودی بازار مناسب شده، ضمن اینکه تقاضا برای این محصول در بازار در وضعیت معمول قرار داشته و افزایش نیافته است.
لازم به ذکر است، اخیرا "مهدی غضنفری" اعلام کرده بود، به واسطه تامین و توزیع نهاده های دامی، قیمت گوشت در بازار کاهش یافته است. این در حالی است که اغلب دامداران اعلام می کنند که تاکنون موفق به دریافت این نهاده ها نشده اند و اگر دریافت کردند نیز میزان آن بسیار ناچیز بوده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com