کاهش قیمت تخم مرغ با سال آینده

کاهش قیمت تخم مرغ با سال آینده
مدیر عامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار از افزایش 11 درصدی قیمت تخم‌مرغ خبر داد و گفت: تنظیم بازار در حال واگذاری به بخش خصوصی است که هدف از این اقدام رسیدن به قیمت منطقی و معقول است که می‌توان گفت تا سال آینده این امر محقق می‌شود و با کاهش قیمت روبرو خواهیم بود.
هدایت اصغری با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ در مرغداری 3500 تومان و در مغازه شانه‌ای 8500 تا 10 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود، گفت: در فصل تابستان به دلیل افزایش دمای هوا و نبود سردخانه، مرغداران به ناچار و بدون توجه به فروش واقعی تخم‌مرغ این محصول را به هر قیمتی به دلالان می‌فروشند.
وی ادامه داد: قیمت واقعی تخم‌مرغ در مرغداری بالای 4500 تومان است اما به دلیل وجود واسطه‌ها و دلال‌ها این محصول به قیمت واقعی در بازار عرضه نمی‌شود.
مدیر عامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار تصریح کرد: باید تدبیری اندیشه شود تا تخم‌مرغ در مرغداری بالای 4500 تومان فروخته شود و در بازار نیز حدود شانه‌ای 9500 تومان به مردم عرضه شود.
اصغری قیمت فعلی تخم‌مرغ را به ضرر مصرف کننده و تولید کننده عنوان و اظهار کرد: قصد داریم با در اختیار گرفتن تنظیم بازار، به یک ثبات قیمت در این محصول مهم برسیم؛ به طوری که هم مصرف‌کنندگان و هم تولیدکنندگان متحمل ضرر نشوند.
وی با بیان اینکه کارهای اولیه واگذاری تنظیم بازار به این اتحادیه انجام شده است و در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: اگر این اتفاق به طور کامل بیفتد طی یک برنامه تنظیم شده بلند مدت قیمت تخم‌مرغ را به ثبات می‌رسانیم.
مدیر عامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار ادامه داد: هدف، رسیدن به قیمت منطقی و معقول است که می‌توان گفت تا سال آینده این امر محقق می شود و با کاهش قیمت روبرو خواهیم بود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com