کاهش فروش مرغ در چهارمحال و بختیاری

کاهش فروش مرغ در چهارمحال و بختیاری
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی چهارمحال و بختیاری گفت: مرغ به اندازه کافی در بازار استان وجود دارد ولی فروش مرغ کاهش یافته است.
عبدالله باقری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: افزایش قیمت مرغ گرم از هفته گذشته در استان آغاز شده به طوری که قیمت مرغ از 12 هزار تومان به 13 هزار و 300 تومان رسید. در حال حاضر قیمت مرغ گرم در بازار به 12 هزار و 750 تومان رسیده است.
باقری گفت: در حال حاضر مرغ منجمد در بازار عرضه نشده است و طبق قول‌های داده شده، امکان دارد امروز و یا فردا در بازار توزیع شود که قیمت تعیین شده مرغ منجمد برای مصرف مردم، 8900 تومان خواهد بود.
وی بیان کرد: اگر گوشت مرغ منجمد در سطح بازار عرضه شود امکان کاهش خرید گوشت مرغ گرم از سوی مردم وجود دارد و این امر موجب کاهش فروش گوشت مرغ گرم خواهد شد.
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی استان افزایش قیمت نهاده‌های دامی و جوجه یک روزه را عامل افزایش قیمت مرغ برشمرد و تصریح کرد: مرغ به اندازه کافی در بازار استان وجود دارد ولی فروش مرغ در بازار کاهش یافته است، همچنین افزایش قیمت مرغ گرم موجب کاهش خرید مردم شده است.
وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام دولت در خصوص قیمت تعیین شده گوشت مرغ گرم و منجمد در بازار تهران، خواه ناخواه امکان افزایش قیمت در بازار استان وجود دارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com