کاهش شدید تولیدات دامی در صورت عدم پرداخت تسهیلات بانکی

کاهش شدید تولیدات دامی در صورت عدم پرداخت تسهیلات بانکی
کامران بقایی در خمینی شهر، با اشاره به تولید دو هزار تن گوشت قرمز در شش ماهه اول سال جاری در شهرستان، اظهار کرد: این میزان گوشت از 3850 واحد دام که شامل 76 درصد دام سنگین و24 درصد دام سبک است، تولید شده است.
وی با اشاره به هزینه‌های بالای دامداران در تولید گوشت قرمز، ادامه داد: در صورت عدم پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به تولیدکنندگان محصولات دامی توسط بانکها، شاهد کاهش تولید و ایجاد مشکلات فراوان برای پرواربندان گوشت قرمز در شهرستان خواهیم بود.
بقایی در ادامه از میزان تولید چهار صد تن گوشت مرغ و1450 تن تخم مرغ در مرغداریهای شهرستان و نیز تولید 15 هزار تن شیر خام در شش ماهه اول امسال خبر داد.
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خمینی شهر همچنین گفت: 35 مورد اعطای تسهیلات بانکی برای بهینه سازی مصرف سوخت دامداری‌ها در شش ماه نخست امسال واگذار شده است.
بقایی با اشاره به مرغوبیت اراضی و حساسیت حفظ زمین‌های کشاورزی در شهرستان، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 195 مورد مجوز توقف عملیات اجرایی ساخت غیرمجاز و نیز پانزده مورد تخریب با حکم قطعی، از مراجع قضایی گرفته شده است.
وی همچنین از تشکیل کارگروه سلامت و غذا در جهت آموزش و ترغیب کشاورزان در مصرف منطقی سموم و کودهای شیمیایی و انتقال صحیح میوه و سبزی از باغات و مزارع به میادین خبر داد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com