کاهش جوجه‌ریزی پاییزه به دلیل افزایش قیمت نهاده

کاهش جوجه‌ریزی پاییزه به دلیل افزایش قیمت نهاده
رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان مرغ گوشتی خراسان رضوی با اعلام نارضایتی از افزایش قیمت نهاده‌های دامی گفت: از مضرات این موضوع کاهش جوجه‌ریزی توسط تولیدکنندگان است.
محسن جمشیدی در دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان مرغ گوشتی خراسان رضوی با مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به نوپا بودن این انجمن، اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته تاکنون 600 نفر از مرغداران عضو این انجمن شدند که اطلاعات و خدمات مورد نظر به آنها ارائه می‌شود.
وی ضمن نارضایتی از قیمت نهاده‌های دامی، از جمله مضرات این موضوع را کاهش جوجه‌ریزی توسط تولیدکنندگان یاد کرد.
جمشیدی خواستار استفاده از بانک‌های اطلاعاتی اداره‌کل دامپزشکی برای اطلاع‌رسانی به مرغداران در استان شد.
مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار اظهار کرد: ضروری است انجمن‌ها و تشکل‌ها به صورت تخصصی در حل مشکلات مرتبط با تولید ورود پیدا کنند و از تمامی مراحل از مشاوره بخش دولتی به ویژه در حوزه‌های تخصصی نظیر دامپزشکی بهره‌مند شوند.
ناصر مرگان ازغدی افزود: از جمله نقایص برخی از تشکل‌های حوزه دام و طیور این است که تمامی تولیدکنندگان مرتبط با خود را  زیرپوشش ندارند و همین موضوع سبب می‌شود تا روند اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات توسط آنها به مخاطبان با مشکل مواجه شود لذا ضروری است اتحادیه‌ها و تشکل‌ها به ویژه انجمن صنفی تولیدکنندگان مرغ گوشتی استان، تمامی مرغداران را در ردیف اعضای خود وارد کرده و خدماتی گسترده و همه‌گیر داشته باشند.
ایجاد ارتباط بیشتر، برنامه‌ریزی در جهت ارتباط با مردم و مخاطبان، بهره‌مندی بیشتر از فضای رسانه‌ای استان و توسعه خدمات فی‌مابین از جمله مواردی بود که طرفین در این دیدار بر انجام آن‌ها تاکید کردند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com