کاهش 3 هزار تومانی قیمت گوشت نتیجه واردات است

کاهش 3 هزار تومانی قیمت گوشت نتیجه واردات است
واردات 20 هزار گوساله به کشور موجب شد تا قیمت گوشت در بازار داخلی 3000 تومان کاهش یابد.
حسن رادمرد معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با تائید کاهش 3000 تومانی گوشت قرمز در کشور گفت: 20 هزار راس گوساله از مسیر سیستان و بلوچستان وارد کشور شده و به تبع آن زمینه ارزان شدن نرخ گوشت قرمز در بازار داخلی را فراهم کرده است.
وی افزود: همچنین میزان نسبتا مطلوب تولید  داخلی در زمینه گوشت قرمز نیز از عوامل کاهش قیمت این محصول خوراکی در بازار داخلی شده است.
وی با اشاره به اینکه شبکه توزیع گوشت قرمز به نسبت گذشته هدفمند تر شده است اظهار داشت: با اعمال یک برنامه ریزی منسجم و قابل اجرا پیش بینی می شود قیمت گوشت قرمز در کشور باز هم کاهش یابد.
 
نظرات شما
  •  

    محمدرضا گفت : ۹۲/۰۳/۰۵

    با سلام- از کرامات مسئولین محترم جز این انتظار نمی رود !! این کار چندتا حسن دارد؛ اول اینکه تولید کننده داخلی کاملا "نابود می شود!! دوم اینکه راه برای وارد کنندگان محترم و به تبع آن قاچاقچیان محترم بازشده حالش را میبرند !سوم اینکه انواع بیماری های مهلک دامن صنعت دامداری را فرا می گیرد و تتمه نفس دامداران هم گرفته می شود چهارم اینکه وابستگی مملکت به فروش نفت و واردات افزایش پیدا کرده آرزوی نفت در برابر غذا تحقق مییابد ! از این بیشتر چه می خواهید !به این می گویند مدیریت با اهداف بلند مدت !!

    پاسخ...
  •  

    رضا گفت : ۹۲/۰۳/۰۸

    بیچاره دامدار بدبخت بود بدبخت تر شد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com