کاهش 15 درصدی مصرف سوخت در مرغداری‌های سمنان

کاهش 15 درصدی مصرف سوخت در مرغداری‌های سمنان
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: اجرای طرح بهینه سازی مصرف سوخت در مرغداری‌ها منجر به کاهش مصرف سوخت تا 15 درصد در مرغداری‌ها شده است.
مصطفی شاه حسینی افزود: از محل همین طرح تعداد 20 واحد مرغداری مجهز به سیستم گازی شده است.
وی از هزینه کرد 9 میلیارد و 800 میلیون ریال، اعتبار بلاعوض در طرح بهینه سازی مصرف سوخت مرغداری‌های استان طی دو سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این میزان اعتبار، مبلغ 14 میلیارد ریال وام بانکی با نرخ سود 4 درصد برای این طرح اختصاص داده شد.
شاه حسینی عنوان کرد: تسهیلات پرداخت شده برای اصلاح سیستم‌های گرمایشی، عایق بندی سقف و دیوارها و اتوماسیون مرغداری‌ها به صاحبان مرغداری پرداخت شده است.
معاون سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: این اعتبار در قالب پرداخت یارانه نقدی بلاعوض در سال 90 به مبلغ 6 میلیارد ریال و در سال 91 نیز به مبلغ 3 میلیارد و 816 میلیون ریال در ازای خود اجرایی صاحبان واحدهای مرغداری برای بهینه سازی مصرف سوخت پرداخت شده است.
شاه حسینی یادآور شد: در این طرح، عملیات اصلاح، تعویض و تجهیز سیستم گرمایش برای کاهش مصرف سوخت، بهبود سیستم تهویه در سالن‌های مرغداری و اتوماسیون آن برای کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان تولید، بهسازی و عایق بندی سقف و دیوارهای سالن، بهسازی و نوسازی تجهیزات و ماشین آلات مرغداری‌ها انجام شده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com