کارگروه دام و طیور راهکار حل مشکلات را ارائه خواهد کرد

کارگروه دام و طیور راهکار حل مشکلات را ارائه خواهد کرد
تصویر:نورمحمد تربتی‌نژاد-سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: کارگروه دام، طیور و آبزیان کمیسیون کشاورزی، نسبت به ارائه راهکار مشخص جهت حل مشکلات مختلف دام و طیور، اقدام و نتیجه را جهت پیگیری به کمیسیون اعلام می‌کند.
نورمحمد تربتی‌نژاد، گفت: صنعت مرغ کشور بعد از صنعت نفت، بیشترین سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است اما با این وجود با مشکلاتی از قبیل عدم توانمندی سیستم تنظیم بازار در تعیین قیمت واقعی تولیدات مربوط و گرانی نهاده‌ها روبه‌رو هستیم که این صنعت را با مشکلات فراوان مواجه کرده است و فعالیت در این بخش را دچار ضرر و زیان نموده است.
تربتی‌نژاد افزود: این مشکلات آن‌قدر زیاد است که حتی بیم تعطیلی این صنعت و صنایع وابسته وجود دارد. جلوگیری از صادرات، افزایش قیمت خوراک مرغ و جوجه‌ی یک‌روزه و طولانی بودن دوره پرورش مرغ گوشتی، از عوامل موثر در این ارتباط هستند.
وی با اشاره به جلسه  کمیسیون کشاورزی ( دیروز یکشنبه ) که با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صمت و فعالان و تولیدکنندگان این بخش برگزار شد، گفت: در این جلسه مقرر شد کارگروه دام، طیور و آبزیان کمیسیون کشاورزی با بررسی کارشناسانه و دقیق‌تر، نسبت به ارائه راهکار مشخص جهت حل مشکلات مذکور اقدام و نتیجه را جهت پیگیری به کمیسیون اعلام کند
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com