کارگاه آموزشی مدیریت تغذیه و پرورش مرغ گوشتی در ساوه

I.T.P: کارگاه آموزشی فوق که با حضور رئیس سازمان دامپزشکی ساوه و مرغداران استان برگزار شده بود از سری کارگاه های آموزشی شرکت زربال بوده که تا کنون نزدیک به 55 کارگاه آن در سراسر کشور و در استان ها و شهرستان های مختلف برگزار شده است.
در ابتدای این کارگاه آموزشی دکتر مرتضی میراسلامی - ریاست دامپزشکی شهرستان ساوه - سخنرانی را داشتند و پس از ایشان آقای مهندس یاسایی - مدیر بخش گوشتی شرکت مرغ اجداد زربال - سخنرانی داشتند.
در ادامه این کارگاه آموزشی آقای دیوید باتلر - کارشناس شرکت راس انگلستان با بیش از 74 سال سن و دارا بودن 42 سال سابقه در شرکت راس و نزدیک به 35 سال فعالیت در ایران و برگزاری 43 سمینار همراه با شرکت زربال در ایران، با بیانی بسیار شیوا و گیرا، این کارگاه را برگزار نمودند.
حضور آقای دیوید باتلر در این گونه سمینارها و کارگاه های آموزشی، در ارتقاء سطح علمی و عملی مرغداران موثر خواهد بود. آقای باتلر بنیانگذار گروه خدمات مشتریان در شرکت راس می باشد و طراح راهنمای پرورش مرغ گوشتی راس می باشد. ایشان دارنده نشان لیاقت از مجلس عوام انگلستان به عنوان فرد تاثیرگذار در صنعت طیور جهان می باشد.
امید است با حضور چنین اشخاص علمی در ایران، و استفاده بهینه از علوم نهفته در تجربیات آنان، شاهد ارتقا و پیشرفت صنعت مرغداری ایران باشیم.
شما می توانید تا چند روز آینده بخشی از فیلم این کارگاه را در سایت www.ITPVP.com ملاحظه نمایید.

شما می توانید عکس های مربوط به این کارگاه را در زیر ملاحظه نمایید.

 



 


 


 

 
کلمات کلیدی کارگاه آموزشی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com