کارشناسان Cobb چشم اندازهای صنعت را در کارگاه فنی جهانی با سایرین به اشتراک گذاشتند

کارشناسان Cobb چشم اندازهای صنعت را در کارگاه فنی جهانی با سایرین به اشتراک گذاشتند
در ماه می سال جاری، 53 کارشناس از سراسر جهان در شمال غربی آرکانزاس گردهم آمدند تا در کارگاه فنی جهانی Cobb-Vantress حضور داشته باشند. این دورۀ دو هفته ای که در دفتر اصلی Cobb برگزار می گردد، طیف وسیعی از موضوعات مربوط به صنعت – از ژنتیک تا تغذیه و محل نگهداری – را در بر می گیرد. این دوره که 20مین سال خود را پشت سر گذاشت در 12 می برگزار شد.
برگزاری این دوره ها توسط متخصصین Cobb به مشتریان و تولیدکنندگان بزرگ و شرکای اصلی ، این فرصت را می دهد تا ضمن آموزش در بخش های گوناگون، با کارشناسان بزرگ مرغداری Cobb نیز ارتباط داشته باشند. به علاوه، شرکت کنندگان و حاضرین در این دوره، که از بیش از 28 کشور مختلف برای آموزش آمده بودند با یکدیگر در این مکان آشنا می شدند و مسائل و مشکلات مربوطه را با یکدیگر نیز در میان می گذاشتند.
Cody Polley یکی از مدیران تیم پشتیبانی فنی Cobb اظهار دارد: "کارگاه فنی جهانی Cobb تجربه ای منحصر به فرد برای مشتریان ماست. ما آخرین تکنولوژی و دستاوردهای روز صنعت مرغداری را به آنها معرفی می کنیم. به آنها رهنمودهای لازم در این زمینه را می گوییم و در جلسات پرسش و پاسخ به سؤالات آنها پاسخ می دهیم و بدین ترتیب آنها این تعلیمات جدید خود را در تولیدات و کسب خود به کار می گیرند."
در این دورۀ آموزشی 39 سخنران حضور داشتند که در ابتدا با مروری بر عملکرد کارخانه و صنعت سخنرانی کردند و سپس با برگزاری تورهایی به کارخانۀ خوراک، فارم مرغ مادر، بخش جوجه کشی، کارخانۀ فراوری، دانشگاه علوم ماکیان آرکانزاس به طور عملی رهنمودهای خود را به اطلاع حاضرین رساندند.
به گفتۀ دکتر Robin Jarquin یکی دیگر از مدیران تیم پشتیبانی فنی Cobb : "این دوره های آموزشی در واقع این فرصت را در اختیار ما می گذارد تا رهنمودهای لازم در این صنعت را از ژنتیک گرفته تا میکروبیولوژی، داروهای دامپزشکی تا تغذیه همه را به اطلاع مشتریان خود برسانیم. همچنین ما از این طریق قادر خواهیم بود تا دانش جامع و فراگیر مدیران و پرورش دهندگان و متخصصین مرغداری مان را به معرض نمایش  بگذاریم."
از برگزاری اولین کارگاه و دوره های آموزشی Cobb در سال 1999 میلادی تاکنون، بیش از 1000 کارشناس مرغداری از سراسر جهان و از 80 کشور، به شمال غربی آرکانزاس آمده تا در به اشتراک گذاری دانش و فرهنگ سهیم باشد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com