کارخانه خوراک دام و طیور در سراب افتتاح می شود

کارخانه خوراک دام و طیور در سراب افتتاح می شود
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از افتتاح یک کارخانه مدرن خوراک دام و طیور در شهرستان سراب خبر داد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، دکتر بهراد زندیه مدیر کل دامپزشکی در بازدید از روند اجرایی احداث کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان در شهرستان سراب عنوان نمود: به منظور تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی، با تمام توان از سرمایه گذاری در این بخش حمایت خواهیم نمود که در این راستا، طرح‏ها و برنامه های دقیقی را در دست اجرا داریم.
وی افزود: این کارخانه با ظرفیت 8 تن در ساعت و با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ 15 میلیارد ریال که مراحل پایانی اش را طی می نماید در دست احداث است.
دکتر زندیه خاطر نشان ساخت که این کارخانه مطابق دستورالعمل و نقشه های سازمان دامپزشکی کشور احداث گردیده و در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از آن خواهیم بود.
مدیرکل دامپزشکی استان اعلام نمود: پس از بهره برداری از این کارخانه علاوه بر دسترسی آسان‏تر دامداران شهرستان به خوراک دام و طیور بیش از 15 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند گردید.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی علاوه بر این کارخانه از مراحل احداث کشتارگاه صنعتی طیور، کارخانه لبنیات، مراکز جمع آوری شیر خام و مراکز درمانی بخش خصوصی دامپزشکی در شهرستان سراب نیز بازدیدهایی را داشتند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com