کارخانجات لبنی پول دامداران را به موقع پرداخت نمی‌کنند

کارخانجات لبنی پول دامداران را به موقع پرداخت نمی‌کنند
رئیس اتحادیه دامداران خوزستان گفت: مهمترین مشکل دامداران استان، شرکت‌های شیر است که پول دامداران را به موقع پرداخت نمی‌کنند و این مساله باعث گلایه همه دامداران شده است.
عبدالخالق سبحانی اظهار کرد: اگر دولت بتواند اعتباری را برای شرکت‌های شیر در نظر بگیرد یا یارانه‌ای به آن‌ها اختصاص دهد تا شیر دامداران را نقدی خریداری کنند، مشکل دامداران استان حل خواهد شد.
وی افزود: به دلیل این‌که دامداران نقدینگی مناسبی در اختیار ندارند، مجبور می‌شوند برای تهیه نهاده‌های مورد نیاز دام‌های خود، وام‌هایی با بهره بالا بگیرند و این مسأله منجر به بروز مشکلات فراوانی برای آن‌ها شده است.
سبحانی تصریح کرد: شرکت‌های شیر به موقع پول دامداران را نمی‌دهند اما دامداران مجبور هستند نهاده‌های مورد نیاز خود را نقدی خریداری کنند که باید به این مسأله رسیدگی و برای حل مشکلات دامداران خوزستان تلاش کرد.
وی گفت: همچنین دامداران استان گوشت تولیدی را نیز به صورت اقساط در اختیار قصاب‌ها می‌گذارند و پولشان را در چند مرحله دریافت می‌کنند که این موضوع نیز یکی دیگر از مشکلات دامداران است.
سبحانی خاطرنشان کرد: امسال دولت کمک‌هایی به دامداران کرده و با توجه به عرضه برخی از نهاده‌ها مانند جو در بورس، خرید بهتر و آسان‌تری توسط دامداران انجام می‌شود و در این زمینه مشکلات کمتر و بازار نهاده‌های دامی آرام‌تر شده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com