کارخانجات خوراک دام و طیور در آستانه ورشکستگی

کارخانجات خوراک دام و طیور در آستانه ورشکستگی
مدیرعامل شرکت تعاونی کارخانجات خوراک دام و طیور گفت: صنعت خوراک دام و طیور با مشکلات فراوانی روبرو است که همین امر تعطیلی و ورشکستگی واحد ها را به دنبال دارد.
حسین کیهانی مدیر عامل شرکت تعاونی کارخانجات خوراک دام و طیور  با اشاره به آخرین وضعیت صنعت خوراک دام و طیور اظهار داشت: کشور ما با ۶۰۰ کارخانه خوراک دام و ظرفیت تولید ۲۰ میلیون تنی پتاسیل بالایی در این بخش را به خود اختصاص داده است.
به گفته وی کمبود نقدینگی، اعمال مالیات‌های سنگین و امکانات پایین در این واحد‌ها نظیر آسیاب‌های معمولی برای میکس خوراک از جمله مشکلات پیش روی تولیدکنندگان به شمار می‌رود.
کیهانی با اشاره به آخرین وضعیت واردات گفت: بخشی از کنستانتره طیور و آبزیان به کشور وارد می‌شود،ضمن آنکه تولید برخی از اقلام خوراک دام و طیور تحت برند کشورهای اروپایی می‌تواند ضربه مهلکی به تولید داخل وارد نماید.
مدیرعامل شرکت تعاونی کارخانجات خوراک دام و طیور با بیان اینکه کارخانه‌های خوراک دام با ۴۰ درصد ظرفیت خود به تولید ادامه می‌دهند، عنوان کرد: علی رغم هزینه‌های بالای تولید اگر کارخانه‌ها به نقطه سر به سر نرسند در آستانه تعطیلی و ورشکستگی قرار خواهند گرفت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com