چهاردهمین دوره نمایشگاه دام و طیور مشهد

چهاردهمین دوره نمایشگاه دام و طیور مشهد
مشهد از جمله شهرهایی است که دارای پتانسیل فعال و قدرتمندی در صنعت مرغداری و دامپروری می باشد و همواره به عنوان شهری با امکانات تولیدی، اقتصادی و صادراتی از آن یاد می شود.
با توجه به تغییر مدیریت نمایشگاه بین المللی مشهد با رویکرد توسعه و پیشرفت مضاعف این نمایشگاه روند مثبتی که جزو اهداف جدی سال 97 مدیران این مرکز مهم قرار گرفته است؛چهاردهمین دوره از نمایشگاه دام و طیور مشهد از تاریخ 19 الی 22 تیرماه برگزار خواهد شد.
شرکت برساز رویداد پارس، به عنوان مجری برگزاری این رویداد با آنالیز و تحلیل سیزده دوره قبلی و بررسی کلیه نقاط قوت و ضعف نمایشگاه های مشابه قبل و مرور انتقادات و پیشنهادات مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه، برنامه اجرائی دقیق و منظمی را برای این دوره از نمایشگاه با افق 4 ساله تنظیم نموده است که نتیجه آن را پر بارتر کردن نمایشگاه و رضایت مشارکت کننده و بازدیدکننده این نمایشگاه می داند.
چهاردهمین دوره نمایشگاه دام و طیور مشهد می تواند موقعیت مناسبی برای حضور فعالین این صنایع و صنایع وابسته آن در بازار منطقه باشد که نحوه برگزاری و خدمات رسانی و مشتری مداری و هدف گرائی برگزارکنندگان این نمایشگاه می تواند عامل اصلی موفقیت آنها را دو چندان کند.
شرکتها و علاقه مندانی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص دارند می توانند با شماره 31519-051 تماس گرفته و اقدام به درخواست توضیحات تکمیلی بیشتر می نمایند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com