پیش‌بینی افزایش قیمت مرغ در تابستان

پیش‌بینی افزایش قیمت مرغ در تابستان
زمانی که مرغ با قیمت‌های غیر منطقی در بازار عرضه می‌شود،بدیهی است که مرغدار به استمرار روند تولید تمایلی نداشته باشد؛ادامه این روند و کاهش رغبت مرغداران به امر تولید،منجر به انفجار قیمت مرغ در ماه‌های آتی خواهد شد.
کامران هاشمی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در بازار همچنان روبه کاهش است،اظهار کرد:امروز نرخ هر کیلو مرغ جهت توزیع به خرده فروشی‌ها 10 هزار و 100 تومان و قیمت عرضه به مشتریان 11 هزار تومان است.
وی با اشاره به اینکه وضعیت بازار مرغ مطلوب نیست،افزود:تقاضا در بازار کم شده است و از این‌رو،رکود در بازار مرغ موجب کاهش قیمت آن در بازار شده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ مرکز مازندران خاطرنشان کرد:مرغداران از قیمت حال حاضر مرغ آماده، راضی نیستند و این نارضایتی، کاهش رغبت مرغداران و در نهایت کاهش جوجه روزی را به دنبال داشته است که در نهایت دود این کار به چشم مردم خواهد رفت.
عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی نیز اعلام کرد: زمانی که مرغ با قیمت‌های غیر منطقی در بازار عرضه می‌شود، بدیهی است که مرغدار به استمرار روند تولید تمایلی نداشته باشد. وی با بیان اینکه  درحال حاضر مرغداران در فروش هر کیلو مرغ دو هزار تومان زیان می‌کنند؛عنوان کرد:امیدواریم هر چه سریع‌تر نرخ مصوب مرغ اعلام شود تا مرغداران به استمرار تولید دلگرم شوند،در غیراین صورت تبعات کاهش جوجه ریزی به ضرر مردم و دولت تمام می‌شود.



 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com