پیشرفت در بازار تجهیزات مرغداری

پیشرفت در بازار تجهیزات مرغداری
براساس گزارش ها از بازار تجهیزات مرغداری، تصمیم بر آن است که ارزش تجهیزات این بازار تا سال 2020 به 3.83 بیلیون دلار برسد، یعنی نرخ سالانه رشد از سال 2015 تا 2020 برابر با 4.7 درصد خواهد بود.
بازار مربوط به مرغ و خروس دارای فاکتورهایی است که عبارتند از: افزایش مصرف غذا، حمایت دولت برای استفاده از تجهیزات در کشورهای درحال توسعه، تقاضا برای ایمنی غذا، ایمنی کارگران،‌محیط زیست و توسعه پایدار، بازارها و گزارش های بازار.
علاوه بر وجود شرکت های کوچک و متوسط در کشورهای در حال توسعه، افزایش قیمت مواد اولیه و قوانین بین المللی تجارت نیز در این پیشرفت موثر می باشند.
کارخانه های اتوماتیک مرغداری
در میان وسایل مربوط به مرغداری، دستگاه کشتار و پرکنی در بازار رواج زیادی داشت. این بازار تصمیم گرفت تا  از سال 2015 تا 2020 به بالاترین نرخ سالانه رشد برسد تا نیاز اولیه کارخانه های مرغداری را برطرف نماید.
منطقه آسیا-اقیانوسیه تصمیم دارد تا در مدت پیش بینی شده، بر اساس رشد اقتصادی و تغییر الویت مصرف کنندگان نسبت به ارزش های غذایی، بیشترین رشد را داشته باشد. این منطقه که شامل کشورهایی مثل چین، ژاپن، هند، تایلند و ویتنام می شود در نظر دارد تا نرخ مصرف گوشت را افزایش دهد. همان طور که در دهه قبل مشاهده شد، تقاضا برای پروتئین حیوانی در این کشورها افزایش یافته است و براساس سبک زندگی پرمشغله امروزی، به امری مهم تبدیل شده است.
جوجه ها وضعیت بازار را تعیین می کنند
بازار تجهیزات مرغداری، براساس نوع ماکیان،‌ توسط بازار جوجه رهبری می شد و بازار اردک از آن پیروی می کرد. مصرف گوشت جوجه بیش از دیگر گوشت ها افزایش دارد. تولید یک کیلو گوشت جوجه نسبت به همین میزان تولید گوشت گاو، به غذای کمتری نیاز دارد. پیش بینی می شود بازار جوجه به بالاترین نرخ خود تا سال 2020 خواهد رسید.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com