پیش بینی بازار خوراک طیور تا سال 2018

پیش بینی بازار خوراک طیور تا سال 2018
نتایج پیش بینی قیمت بازار جهانی خوراک طیور ، براساس آخرین تحقیقات انجام شده و نوسانات بازار اعلام شد .
این تحقیقات در زمینه های زیر صورت گرفته است :
با توجه به  نوع مرغ : گوشتی ،تخم گذار و بوقلمون و افزودنی های خوراک : آنتی بیوتیک ،ویتامین ،آنتی اکسیدان ،آمینو اسیدها .
این تحقیقات قیمت جهانی را در هر دو زمینهء خوراک طیور و مکمل های خوراک بررسی کرد و به این نتیجه رسید که در حال حاضر این بازار از رشد ثابتی به دلیل افزایش تقاضا برای مواد غذایی سرشار از پروتئین برخوردار است .
مکمل ها به دلیل بهبود ارزش تغذیه ای و افزایش بهره وری طیور به خوراک آنها اضافه می شود. بازار خوراک طیور و مواد افرودنی با توجه به افزایش تقاضا برای گوشت مرغ و محصولات جانبی آن، در آینده از رشد ثابتی برخوردار خواهد بود .خوراک طیور برای تغذیه مرغ ،بوقلمون ،اردک ،غاز و دیگر پرندگان خانگی استفاده می شود . مکمل ها در درجه اول شامل بهبود رشد پرنده و یا ظرفیت تخم گذاری ،پیشگیری از بیماری ها و بهبود جذب خوراک توسط طیور استفاده می شوند.
مکمل ها قبل از استفاده باید تایید شده باشند و با توجه به دوز و مدت زمان لازم و توصیه شده استفاده شوند .
خوراک طیور و مکمل آن با توجه به نوع  و سن مرغ متفاوت است . مکمل های رایج این صنعت آنتی بیوتیک ،ویتامین ،آنتی اکسیدان ،آمینو اسید، اسیدی فایرهای خوراکی هستند .بزرگترین بازار در این زمینه به آسیا ،اقیانوس آرام و شمال آمریکا اختصاص دارد .این مناطق در مجموع بیش از 60 درصد از کل مصرف جهانی را به خود اختصاص داده اند .
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com