پژوهشگران در دستگاه گوارش طیور ویروس های جدیدی پیدا کردند

پژوهشگران در دستگاه گوارش طیور ویروس های جدیدی پیدا کردند
انجمن جوجه و تخم مرغ آمریکا و بنیاد جوجه آمریکا اعلام کردند که بر روی پروژه پژوهشی در وزارت کشاورزی آمریکا سرمایه گذاری کرده اند – خدمات پژوهش کشاورزی موسوم به ARS در شهر آتن ایالت جورجیا تحقیقاتی را انجام داده است که در آن ویروس های جدیدی در دستگاه گوارش طیور پیدا شده است.
پروژه تحقیقاتی بخشی از از برنامه پژوهشی انجمن جوجه و تخم مرغ آمریکا است که شامل همه مراحل تولید مرغ و تخم مرغ و فرآوری آن ها می شود. چکیده کوتاهی از این پژوهش در زیر نشان داده شده است.
گزارش کامل این پژوهش در وبسایت www.uspoultry.org به همراه پژوهش های دیگر انجمن آورده شده است. چکیده پروژه به شرح زیر است:

پروژه شماره 648: تشخیص مولکولی گردش ویروس های روده ای جدید در طیور در ایالات متحده آمریکا (دکتر مایکل دی، وزارت کشاورزی آمریکا – خدمات پژوهش کشاورزی، آتن، جورجیا)

دکتر مایکل دی  (Michael Day) در خدمات پژوهش کشاورزی وزارت کشاورزی آمریکا و مرکز پژوهش ملی اخیرا پروژه تحقیقاتی را به اتمام رسانده است که در آن از آخرین تکنیک های ژنتیکی استفاده کرده است تا تعیین کند کدام یک از ویروس ها در دستگاه گوارش جوجه های صنعتی وجود دارد.
وی ویروس های جدیدی را یافته است که ویژگی آن ها به خوبی مشخص نیست و در حال مطالعه روی آن ها است. این کار گامی مهم برای درک و کنترل مشکلات ویروسی روده است که در جوجه های گوشتی و بوقلمون ها رایج می باشد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com