پس از 11 سال تعرفه های خدمات دامپزشکی بخش خصوصی اعلام شد

پس از 11 سال تعرفه های خدمات دامپزشکی بخش خصوصی اعلام شد

رئیس سازمان نظام دامپزشکی گفت : تعرفه های خدمات ازمایشگاهی ، درمانی و بهداشتی دامپزشکی بخش خصوصی ، پس از تصویب وزیران عضو کمیسیون اقتصادی دولت به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شد.
به گزارش خبرنگار ما دکتر سید محمد اقامیری در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت : تعرفه های جدید برای 341 نوع خدمت دامپزشکی تنظیم شده است در حالی که در قانون قبلی تنها برای 150 خدمت دامپزشکی رقم تعیین شده بود.
رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت : هر چند تعرفه های دامپزشکی از 11 سال قبل تا کنون هیچ افزایشی نداشته است اما تعرفه های جدید به گونه ای وضع شده است که کمترین اسیب به دامداران وارد شود.
وی افزود : نرخ تعرفه جدید 50 درصد کمتر از قیمت خدمات دامپزشکی در بازار کنونی است اما چون دامپزشکان شاغل در بخش خصوصی پس از سال ها از سردگمی خارج شده اند از تعرفه های جدید راضی هستند.
دکتر اقامیر گفت : صدها کارشناس از رده های مختلف دامپزشکی پس از ماهها مطالعه در استان ها تعرفه های دامپزشکی را تنظیم کرده اند و این افزایش ناچیز تاثیری در قیمت محصولات دامی نخواهد داشت.
وی افزود : این تعرفه ها پس از 11 سال با انجام 2 هزار نفر ساعت کار کارشناسی در قالب 17 هزار فرم از 30 استان کشور به تصویب رسیده است.
رییس سازمان نظام دامپزشکی تصریح کرد : تعرفه‌های جدید خدمات دامپزشکی کمتر از یک درصد از هزینه تمام شده یک واحد دامداری را تشکیل می‌دهد که پرداخت این رقم برای دامداران و تولید کنندگان دشوار نیست .
وی افزود : وزیر جهاد کشاورزی هر ساله با توجه به افزایش نرخ تورم ، تعرفه‌های دامپزشکی را بازبینی و ابلاغ می کند.
آقامیری خاطرنشان کرد : به منظور حمایت از دامداران، روستاییان و عشایر طرح بیمه خدمات دامپزشکی در حال تدوین است که اجرای این طرح حمایت بیشتر از دامداران را به همراه خواهد داشت.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com