پرداخت یارانه مرغ تا پایان فروردین ماه تمدید شد

پرداخت یارانه مرغ تا پایان فروردین ماه تمدید شد

بر اساس مصوبه سومین شورای نظارت سازمان بازرگانی استان مرکزی مقرر شد پرداخت یارانه مرغ تا پایان فروردین ماه تمدید شود.
به گزارش خبرنگار مهر در اراک، رئیس سازمان بازرگانی استان مرکزی در سومین شورای نظارت سازمان بازرگانی با اشاره به اینکه به منظور تنظیم بازار مرغ گرم به ازای هر کیلو گرم مرغ 100 تومان یارانه دولتی به کشتارگاه‌های استان پرداخت شده ‌است، اظهار داشت: پرداخت این یارانه تا پایان فروردین ماه تمدید شد.
اصغر عالیخانی با تاکید هر کیلو گرم مرغ در سطح استان با قیمت 2 هزار و 900 تومان توزیع شده است، تصریح کرد: قیمت این محصول در برخی استان‌های کشور به 3 هزار و300 تومان هم رسیده است.
وی با بیان اینکه قیمت مرغ گرم در بازار در اردیبهشت ماه تعدیل خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به سطح جوجه‌ریزی صورت گرفته انتظار می‌رود از اردیبهشت ماه قیمت مرغ زنده نیز کاهش یابد.
رئیس سازمان بازرگانی استان مرکزی سیاست دولت و وزارت بازرگانی را سیاست حمایتی عنوان کرد و افزود: هدف دولت و وزارت بازرگانی با اجرا و پرداخت یارانه‌ها تنظیم و تعدیل کردن قیمت‌ها در سطح بازار است.
معاون سازمان توسعه داخلی سازمان بازرگانی استان مرکزی نیز در این جلسه با بیان اینکه امسال پرداخت یارانه به صورت عملیاتی اجرا شده است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در سطح استان روزانه 80 تن مرغ گرم تا پایان فروردین توزیع شود.

 
کلمات کلیدی یارانه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com