پرداخت نهاده ها به قیمت سابق به برخی دامداران

پرداخت نهاده ها به قیمت سابق به برخی دامداران
مطالبات نهاده دامدارانی که طی سه ماهه اول سالجاری در چارچوب تفاهمنامه تنظیم بازار شیر خام، شیر تولیدی خود را به کارخانجات لبنی تحویل داده و تاییدیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را قبل از تاریخ 31/5/1392 به شرکت ارائه نموده باشند، به قیمت سابق تحویل خواهد شد.
شرکت پشتیبانی امور دام کشور مجری تصمیمات و سیاست‌های متولیان تنظیم بازار کشور بوده و در چهارچوب تکالیف مقرر فعالیت می‌نماید و بخشنامه‌های ابلاغی به واحهدهای استانی نیز به استناد تکالیف فوق صادر می‌گردد.
وزرای عضو کارگروه کنترل بازار از تاریخ 6/7/1392 نرخ روزانه ارز بانک مرکزی مبنای محاسبه ترخیص و تعیین قیمت نهاده‌های دام و طیور قرار داده و در جلسه 8/7/1392 ستاد تنظیم بازار با توجه به قیمت جهانی و هزینه‌های تبعی قیمت فروش ذرت و کنجاله سویا برای شرکت پشتیبانی امور دام کشور به ترتیب 8500 و 16500 ریال به ازای هر کیلوگرم (تحویل در مبادی ورودی) تعیین گردید.
در ضمن مانده مطالبات نهاده دامدارانی که طی سه ماهه اول سالجاری در چارچوب تفاهمنامه تنظیم بازار شیر خام، شیر تولیدی خود را به کارخانجات لبنی تحویل داده و تاییدیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را قبل از تاریخ 31/5/1392 به شرکت ارائه نموده باشند، به قیمت سابق تحویل خواهد شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com